Gå til innhold

Rart med ons og flere sexpartnere når man er redd for korona/smitte?

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Vet noen synes det er rart så lurer på hva dere tenker.

For min del er det ikke så rart fordi:

- Spør man/passer alltid på at de man møter er frisk og ikke har symptomer så tenker jeg det er litt tryggere. Ja man kan være smittsom uten symptomer også men det kan jo alle være. Ikke bare ons. Men hvem som helst man møter og er sammen med. Man kan jo bli smittet bare av å gå i butikk og jeg selv tenker at det er større sjanse for å møte syke folk i en butikk enn noen man har sex med. Det er jo ikke sikkert folk klarer å ha sex med korona. Får jo helt sikkert korona jeg også en vakker dag likevel :( 

- Sex er alt for godt til å slutte med/la være å ha. 

Så er det egentlig så rart å ha sex med ons/flere partnere når man er redd for korona? Høres det ut som sexavhengighet når man må ha sex uansett?

Hva tenker dere?

Endret av Gjest
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tenkt akkurat det samme som deg om jeg var singel nå. Men hadde nok dratt med meg hvem som helst fra byen. Kanskje prøvd å hatt en eller flere faste partnere.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg ikke redd for det lenger siden jeg både er vaksinert, og det i realiteten ikke er stort verre en å få influensa. 

Men i 2020 var det jo noe helt annet, og hadde kastet ut mannen fordi han var utro. Så isteden begynte jeg å ha sex med 19 åringen som leier hybel i andre etasjen. Var selv 31, og det var nøyaktig hva jeg trengte, han var altså så utrolig kjekk, den type skjegg jeg elsker, og beste av alt han var en "ugly duckling" dermed hadde han null erfaring og ikke enda insett hvor ettertrakktet han kom til å bli. Men han var så ivrig på å ville lære at selv om det tok litt tid for han å bli god på selve sexen. Var det spennende å lære han opp og det han manglet i erfaring gjorde han opp for entusimase, lang tunge, og en villighet til å ligge mellom beina mine en time om jeg ba om det. Jeg endte også opp med å bestille diverse leker jeg aldri hadde brukt før som vi testet ut sammen.

Siden har vi hatt sex med andre, jeg vet iallefall to jenter da jeg hørte jentene mens de skrek av nytelse. Men om vi er kåte, og ikke funnet noen så kan vi fortsatt sende hverandre melding for å høre om den andre vil ha sex. Er vel bare spørsmål om tid før en smart kvinne snapper han opp fra markedet permanent. Han har mer selvtilitt nå, men samtidig veldig ydmyk og omtenksom, vi kan ligge å snakke i flere timer om alt mulig etter vi har hatt sex. Hadde jeg vært 5 år yngre skulle jeg gått for han selv som noe mer seriøst.

Anonymkode: 827ae...071

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Spesielt at en som har så mye issues og angst som deg klarer å dra så mye damer. 

Hvordan i all verden klarer du det? 

Anonymkode: 0424d...e4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...