Gå til innhold

Endelig noe som fungerer mot Seboreisk eksem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har sett at det har vært diskutert behandling for Seboreisk eksem her inne tidligere. Derfor har jeg lyst å dele hva som har hjulpet meg. Helt tilfeldig kom jeg over en lege som skrev på nett at man også kunne bruke Fungoral shampo i ansiktet. 3 ganger i uken, og la det virke ca 10 min hver gang.

Etter at jeg startet med dette for ca et halvt år siden har jeg ikke hatt antydning til eksem. Det er vekk, rett og slett. Jeg har bare lyst til å dele min erfaring og jeg håper at det kan hjelpe flere :hoppendeglad:

Anonymkode: 6571c...edc

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Den sjampoen er etter min erfaring helt elendig til dette i forhold til kremen. Fungoral krem har samme virkestoff, men er riktignok på resept. Spør legen din, mulig hen også foreskriver en kortisonkrem til å legge på i forkant for bedre effekt. Gjorde underverker for min hud.

Anonymkode: 3ade2...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Den sjampoen er etter min erfaring helt elendig til dette i forhold til kremen. Fungoral krem har samme virkestoff, men er riktignok på resept. Spør legen din, mulig hen også foreskriver en kortisonkrem til å legge på i forkant for bedre effekt. Gjorde underverker for min hud.

Anonymkode: 3ade2...656

TS her. Jeg har brukt all verdens av kremer (også fungoral) uten tilfredstillende effekt. Shampoen fungerer som gull. Men selvsagt kan det være individuelle forskjeller. Jeg ville bare dele hva som funket for meg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.7.2022 den 17.37):

Jeg har sett at det har vært diskutert behandling for Seboreisk eksem her inne tidligere. Derfor har jeg lyst å dele hva som har hjulpet meg. Helt tilfeldig kom jeg over en lege som skrev på nett at man også kunne bruke Fungoral shampo i ansiktet. 3 ganger i uken, og la det virke ca 10 min hver gang.

Etter at jeg startet med dette for ca et halvt år siden har jeg ikke hatt antydning til eksem. Det er vekk, rett og slett. Jeg har bare lyst til å dele min erfaring og jeg håper at det kan hjelpe flere :hoppendeglad:

Hvor ofte?

Anonymkode: 0f38d...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor ofte?

Anonymkode: 0f38d...3be

10 min 3 x i uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...