AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg har sett at det har vært diskutert behandling for Seboreisk eksem her inne tidligere. Derfor har jeg lyst å dele hva som har hjulpet meg. Helt tilfeldig kom jeg over en lege som skrev på nett at man også kunne bruke Fungoral shampo i ansiktet. 3 ganger i uken, og la det virke ca 10 min hver gang. Etter at jeg startet med dette for ca et halvt år siden har jeg ikke hatt antydning til eksem. Det er vekk, rett og slett. Jeg har bare lyst til å dele min erfaring og jeg håper at det kan hjelpe flere Anonymkode: 6571c...edc 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Del Skrevet 8. juli 2022 Tusen takk Anonymkode: 2ae0a...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Del Skrevet 8. juli 2022 Den sjampoen er etter min erfaring helt elendig til dette i forhold til kremen. Fungoral krem har samme virkestoff, men er riktignok på resept. Spør legen din, mulig hen også foreskriver en kortisonkrem til å legge på i forkant for bedre effekt. Gjorde underverker for min hud. Anonymkode: 3ade2...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Den sjampoen er etter min erfaring helt elendig til dette i forhold til kremen. Fungoral krem har samme virkestoff, men er riktignok på resept. Spør legen din, mulig hen også foreskriver en kortisonkrem til å legge på i forkant for bedre effekt. Gjorde underverker for min hud. Anonymkode: 3ade2...656 TS her. Jeg har brukt all verdens av kremer (også fungoral) uten tilfredstillende effekt. Shampoen fungerer som gull. Men selvsagt kan det være individuelle forskjeller. Jeg ville bare dele hva som funket for meg. Anonymkode: 6571c...edc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 8.7.2022 den 17.37): Jeg har sett at det har vært diskutert behandling for Seboreisk eksem her inne tidligere. Derfor har jeg lyst å dele hva som har hjulpet meg. Helt tilfeldig kom jeg over en lege som skrev på nett at man også kunne bruke Fungoral shampo i ansiktet. 3 ganger i uken, og la det virke ca 10 min hver gang. Etter at jeg startet med dette for ca et halvt år siden har jeg ikke hatt antydning til eksem. Det er vekk, rett og slett. Jeg har bare lyst til å dele min erfaring og jeg håper at det kan hjelpe flere Anonymkode: 6571c...edc Hvor ofte? Anonymkode: 0f38d...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor ofte? Anonymkode: 0f38d...3be 10 min 3 x i uken Anonymkode: 6571c...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå