Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nylig blitt singel, har alltid hatt kjæreste. Forholdet var dysfunksjonell, en mann som som kontrollerte meg mer og mer med årene.

Nå har jeg avsluttet forholdet og kjenner at jeg trenger en pause fra menn nå. Jeg vil være singel en stund.

Men hvordan være singel og sosial? Mine venner hat enten kjærester og er opptatt, ellers så har de kollega og andre de finner på ting med.

Jeg er nå avhengig av å ha venner for å være sosial, og jeg har mye tid til det nå. Har ikke barn heller.

Hvordan er livet som singel med det sosiale for deg? Man må jo hele tiden planlegge fremover og kontakte folk? Hvis ikke så kan alle være opptatt den helgen du vil være sosial. 

Enkelt og greit: Hvordan unngå å være for mye alene som singel? 

Jeg vurderer å date menn, kun for det sosiale og morro. Slik at jeg får det sosiale. Det er ikke like enkelt med veninner. En date med en mann får man med en gang. 

Hvordan trives som singel? Jeg vil lære meg det og se det positivet med det. Vil helst ha en pause etter det dysfunksjonelle forholdet i flere år.

Drømmen er å ha en veninne som alltid har tid til meg og som har like mye energi som meg til å gjøre alt mulig gøy, blant annet reise på turer sammen.

Anonymkode: 43c4a...b1e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen singel tips? Ikke bare ett bitte lite?😊Glemte å si at jeg har det veldig bra og syns dette er spennende og gøy. Men jeg vil lære meg hvordan single løser det sosiale og ny date osv😅🙏

• Liker 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Jeg har allid vært singel og aldri vært god på det sosiale. Å finne venner/omgangskrets i voksen alder, er umulig for meg. Godt at du har kommet deg ut av det dysfunksjonelle forholdet.

AnonymBruker
Skrevet

hvor gammel er du? finne FB grupper med spontane mennesker som er sosiale..

Anonymkode: 4743f...b58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ingen singel tips? Ikke bare ett bitte lite?😊Glemte å si at jeg har det veldig bra og syns dette er spennende og gøy. Men jeg vil lære meg hvordan single løser det sosiale og ny date osv😅🙏

Er du så hjelpesløs? Klarer du ikke omgås mennesker da? :) 

Anonymkode: e19d5...363

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut hey girl gruppa på Facebook. Jeg har nesten alltid vært singel og er kjemperedd for å miste venninnene mine hvis jeg finner meg en fyr. De betyr så mye for meg og gir meg mer enn det menn gjør, der er det som regel bare skuffelser å få.

Anonymkode: 9aea4...380

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

hvor gammel er du? finne FB grupper med spontane mennesker som er sosiale..

Anonymkode: 4743f...b58

Jeg er i 30 årene...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (3 timer siden):

Jeg har allid vært singel og aldri vært god på det sosiale. Å finne venner/omgangskrets i voksen alder, er umulig for meg. Godt at du har kommet deg ut av det dysfunksjonelle forholdet.

Hvorfor umulig?

Skrevet

Meld deg på et eller annet som interesserer deg, kor, Røde Kors, frivillighet. Det er så mye. Om du ikke abonnerer på en avis, så kjøp en lokalavis i et par uker og  se hva som skjer utenom nyhetene (eller kjøp avisene online og sjekk e-avisen, står ikke så mye i nettavisen). Spesielt om du sjekker rundt skolestart er det mye som starter opp. Nå har uansett de fleste ferie om de har venner eller ikke, så ha litt is i magen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i tre år nå og må si at 30 årene er noe av det j.. å være singel i. Alle får barn, kjøper hus, etablerer seg mer osv. virker som de færreste har tid til en, og det er kjipt. Men nekter å finne meg en mann bare fordi. Hobby er tingen tenker jeg, finne seg en hobby man trives med. trening, turgåing, alt mulig. Man måå ikke alltid ha noen med seg heller. 

Jeg er så lei menn at jeg spyr. og jeg er for følsom, orker ikke en runde til med kjærlighetssorg som tar evigheter og komme over. jeg er visst ikke så enkelt satt sammen.. beklager avsporing

Anonymkode: e17d3...2ce

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er i 30 årene...

Det sosiale livet som singel vil aldri bli det samme som det var i 20-årene, det må du nok akseptere. For de fleste er jo familien førsteprioritet, både til hverdags, fest og ferier.

Jeg kjenner en gjeng med single og barnløse i 30- og 40-årene som finner på mye sammen. Drar på turer og på byen og mye annet. De er i samme livssituasjon og har mye fritid. Noen av dem er ganske spesielle, men de har mye glede av dette fellesskapet.

Jeg tror ikke du får det du ønsker deg via venner med kjæreste / barn, dere lever ulike liv

Anonymkode: a1ae3...80d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...