AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Hva syntes dere? Eksen min var en av disse mennene som sa slik. Jeg trodde jo på han til å begynne med (var ung og dum, 20 år). Eksen hans var så gal at hun var umulig å samarbeide med, hun var visst både sosiopat, sykelig sjalu, og det som være var, derfor var det umulig for han å ha kontakt med barna. Så gikk det noen år og jeg tenkte, hvis dama er så gal at du som voksent menneske ikke greier å forholde deg til henne, hvorfor kjemper du ikke med nebb og klør for å få barna ut av situasjonen? Anonymkode: 3bad9...ab4
Kaneel Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva syntes dere? Eksen min var en av disse mennene som sa slik. Jeg trodde jo på han til å begynne med (var ung og dum, 20 år). Eksen hans var så gal at hun var umulig å samarbeide med, hun var visst både sosiopat, sykelig sjalu, og det som være var, derfor var det umulig for han å ha kontakt med barna. Så gikk det noen år og jeg tenkte, hvis dama er så gal at du som voksent menneske ikke greier å forholde deg til henne, hvorfor kjemper du ikke med nebb og klør for å få barna ut av situasjonen? Anonymkode: 3bad9...ab4 I 99,9% av tilfellene er den stemningen uttalt av gærne bitre fedre 11
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 En i familien min har en sånn eks. Han HAR kjempet med nebb og klør, men etter å nesten ha gått til grunne selv måtte han bare gi opp. Det var manipulering, løgner og faens oldemor hele veien. Nå skal det sies at hun er en god mor og barna lider overhodet ingen nød hos henne. Han håper på en ny runde når han har fått samlet krefter igjen og ting kanskje har roet seg på mors side. Veldig synd for barna. Anonymkode: 643a6...2e6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Jeg har en eks som beskylder meg for å være alt mulig rart, gæren/psykisk syk, at jeg ikke tar vare på ungen vår bra nok osv. Selvfølgelig er ingen engel, men jeg strekker meg ekstremt langt for at han og barnet vårt skal ha et godt forhold.. for å være ærlig, mange av oss er trolig "for greie", vi setter ikke foten ned så når eksmannen blir vanskeligere å vanskeligere, gir bare mer og mer etter.. jeg har i alle fall aldri fått til å få MIN vilje når det gjelder noe med barnet og synes det er drittøft. Fvk, helsestasjon osv. forsøker å få ham til å være ryddigere å ha med å gjøre, han regelrett lyver til dem om han må. Vi drar til far når far ønsker, han nekter å komme dit jeg bor, har nektet meg å treffe barnet når jeg var svært syk (innlagt), lager helvete hvis han vil utsette barnebidrag fordi han er blakk (privat ordning) og beskylder meg for å treffe menn (har ikke truffet en eneste mann eller vært på en eneste date etter bruddet, jeg vil bare ha FRED) - likevel er det jeg som er gæren. Har så mange eksempler.. om han ikke gir seg i løpet av et par år fremover må jeg bare ta med alt av tekstmeldinger og skriftlig kommunikasjon fra ham og så får han ikke 50/50 lenger, denne oppførselen hans vil jo på sikt gå ut over barnet vårt:( Det finnes jo mødre som oppfører seg slik også, men hos de aller fleste par jeg vet om med barn der det har vært/er brudd, er det far som "klikker", gjør ting vanskelig og oppfører seg dårlig. Jeg mistenker at de har såret stolthet av ulike grunner og skal ta det ut på mor.. Anonymkode: d7ae7...6f6 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå