AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Hva fått meg en skikkelig smell hos fastlegen i dag. Ble henvist rett til sykehus og skal dit på mandag pga mistanke om alvorlig sykdom. Men de tok også en del blodprøver som ble sendt til Fürst. Jeg komme jo nå til å gå hele helga og vært nervøs og tenke på framtiden, så skulle gjerne sett de blodprøvesvarene fra litt mer informasjon... Noe som vet om Fürst jobber igjennom helga slik at resultatene kan komme da? Eller må jeg uansett bare vente til mandag. Står hos Fürst nå at prøvene er under behandling. En ting til. Når jeg klikket på prøven inne hos Fürst kom det virkelig en smørbrødliste under med prøvesvar. Komme alle disse prøvesvarene automatisk opp hos alle og så blir det juster med de riktigere rekvisisjonene når de er ferdige, eller betyr den lange lista at alle de prøvene er rekvirert? Anonymkode: 255dd...642
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Fürst er ganske treige. Syns det ofte tar mange dager før svarene kommer. Burde sendt prøvene til sykehuset, mye raskere Svar Anonymkode: 2b2ad...5e7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fürst er ganske treige. Syns det ofte tar mange dager før svarene kommer. Burde sendt prøvene til sykehuset, mye raskere Svar Anonymkode: 2b2ad...5e7 Uff da:( Anonymkode: 255dd...642
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Du får ikke svar i helgen. Alle analyser du ser under det aktuelle labnummeret er rekvirert. Det er forskjellig svartid på ulike analyser og du vil ikke få svar før alle analysene er kjørt. Skal du på sykehuset mandag, og det blir tatt nye prøver der, vil du sannsynligvis få svar på dem først. God bedring! Anonymkode: 42657...928
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå