AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Jeg har vært i kontakt med et medium. Fått «informasjon» om et spesifikt menneske som jeg er på let etter. Menneske jeg er på let etter har jeg veldig få opplysninger om. Mediumet har nå gitt meg endel pekepinn på hvilke land jeg må lete i, og hva vedkommende angivelig skal hete. Skjønner at folk er skeptiske til mediumer men føler at h*n har vært litt på riktig spor. Vil det være lurt av meg å forhøre meg med et annet medium for å se om de har lik informasjon å komme med? Dna tester på ulike steder er tatt men ikke nok informasjon å hente der enda. Mvh desperat leter… Anonymkode: 6e5e0...090
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Lawyam skrev (21 minutter siden): 'My heritage'. Been there, done that. Anonymkode: 6e5e0...090
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har vært i kontakt med et medium. Fått «informasjon» om et spesifikt menneske som jeg er på let etter. Menneske jeg er på let etter har jeg veldig få opplysninger om. Mediumet har nå gitt meg endel pekepinn på hvilke land jeg må lete i, og hva vedkommende angivelig skal hete. Skjønner at folk er skeptiske til mediumer men føler at h*n har vært litt på riktig spor. Vil det være lurt av meg å forhøre meg med et annet medium for å se om de har lik informasjon å komme med? Dna tester på ulike steder er tatt men ikke nok informasjon å hente der enda. Mvh desperat leter… Anonymkode: 6e5e0...090 Er det din far du prøver å finne? Hva med privatetterforsker? Anonymkode: 24572...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå