Gå til innhold

Hvilken skolesekk anbefales det til 1.klassing?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Albbas skrev (16 minutter siden):

Koster ca 900-1000 i følge norli.no? 1899 er vel hvis man velger pakke inkl matboks og alt det der. 

Det kan godt hende. Men jeg så bare at det sto 1899 med store tall over.

Anonymkode: a5101...79c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå kjenner ikke jeg dette barnet, men de fleste barn ønsker vel å få være med å velge sekk selv? 

Anonymkode: 124a1...03c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.7.2022 den 18.03):

Er det noen som deler ut gratis sekker? Da er det i såfall den som reklamerer for FRI og Pride og som er en propagandasekk. Kjenner til mange som begynte i 1. klasse for en del år siden og kjøpte sekk selv. De fikk velge den de ville. Beckmann var vel det store da så forbauselsen er stor at de har begynt å bruke influensere med barn i det siste. Har de tapt terreng? Mange velger Bergans nå har jeg forstått

Anonymkode: a5101...79c

😂😂😂😂😂😂

Her i Finnmark har ungene fått en nydelig sekk med en liten regnbue (alt blir bra) på. 

Krise om noen skulle tro at ungen ikke er i mot homofili altså 

Anonymkode: 6639c...cd6

• Liker 1
Gjest Hottentått
Skrevet

Her får de oransje sekk. Min skolestarter gleder seg skikkelig. Jeg derimot tenker mest på hvordan den er å bruke. Syns ikke den virker så god. Men på tur blir det Bergans. Hun skal heller ikke gå frem og tilbake til skolen første året. Syns Beckmannsekkene er fine, men svindyre 🥵

Det er litt utafor tema, men kan noen raskt og kort fortelle greia med CBE? Jeg skjønner ikke. Er det så stor ståhei av at hun er sponset av dem eller hva?🙈

AnonymBruker
Skrevet
Hottentått skrev (8 timer siden):

Her får de oransje sekk. Min skolestarter gleder seg skikkelig. Jeg derimot tenker mest på hvordan den er å bruke. Syns ikke den virker så god. Men på tur blir det Bergans. Hun skal heller ikke gå frem og tilbake til skolen første året. Syns Beckmannsekkene er fine, men svindyre 🥵

Det er litt utafor tema, men kan noen raskt og kort fortelle greia med CBE? Jeg skjønner ikke. Er det så stor ståhei av at hun er sponset av dem eller hva?🙈

her vi bor er det helt vanlig barna bruker den oransje første året, det er jo mest pga de skal skilles ut fra de andre elevene, min brukte den hn fikk i 1 klasse til og med 3 klasse, hn er liten av vekst så alt annet hadde nok blitt for stort uansett

Anonymkode: dadd9...1b9

Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

her vi bor er det helt vanlig barna bruker den oransje første året, det er jo mest pga de skal skilles ut fra de andre elevene, min brukte den hn fikk i 1 klasse til og med 3 klasse, hn er liten av vekst så alt annet hadde nok blitt for stort uansett

Ja er vanlig her også ☺️ Mine barn hadde neppe gått med på å bruke 1.klassesekk i 3.klasse da. Det finnes jo Berganssekker i flere størrelser som passer mindre barn ☺️

AnonymBruker
Skrevet
Hottentått skrev (9 minutter siden):

Ja er vanlig her også ☺️ Mine barn hadde neppe gått med på å bruke 1.klassesekk i 3.klasse da. Det finnes jo Berganssekker i flere størrelser som passer mindre barn ☺️

synes det var helt ok ,hn brukte frem til nå, får ny sekk nå i 4 klasse, men hn er bare 120 så veldig lav i forhold til vennene

Skrevet
On 7/8/2022 at 10:58 PM, AnonymBruker said:

Frii of Norway 

Anonymkode: 85b9b...36a

Jepp! Bedre kvalitet enn Beckmann og lettere enn Ergobag (som også har bedre kvalitet enn Beckmann). 

Skrevet

Mummitroll sekk 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvorfor i alle dager har det blitt så jævla avansert å måtte velge en forbanna skolesekk?! 

Jeg har skolestarter neste år, og fant en super Bergans-sekk til 500 kr på salg, på nettsiden til Bergans. Skolesekk, ikke tursekk. Den ser helt super ut, og er av topp kvalitet.

Dette hysteriet må ta slutt. FFS.

Anonymkode: c5a06...10b

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste barna har Beckmann sekk. Det er klassikeren :) Gode og fine sekker og stas med matchende pennal, matboks og drikkeflaske

Anonymkode: 0a735...dfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...