Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skifter truser hver dag. Dusjer hver dag. Skifter håndduker hver annen dag. Der stopper det. Jeg har vært borte en uke. Han har ikke tørket av bordet, benken noe ting. Er jeg rar som reagerer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du hva Sambo gjør?

Anonymkode: 8fb73...cb9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan han vil leve når han er alene er vel helt opp til han? Eller må du gå rundt å vaske etter han som om du er moren hans? 

Anonymkode: 66162...195

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan han vil leve når han er alene er vel helt opp til han? Eller må du gå rundt å vaske etter han som om du er moren hans? 

Hun må jo tydeligvis vaske etter han når han ikke klarer det selv før hun kommer hjem igjen. 

Anonymkode: 45781...438

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun må jo tydeligvis vaske etter han når han ikke klarer det selv før hun kommer hjem igjen. 

Står ingenting om det. Hva vet vel vi om han vasker når hun kommer hjem 

Skrevet

Nei du er ikke rar som reagerer. Datet en fyr over en lengre periode som holdte på sånn. Gav til slutt opp hele mannen siden det ikke ble noen bedring.

AnonymBruker
Skrevet

Når man er alene hjemme må man få gjøre som man vil så lenge huset ikke er helt bomba når familien kommer hjem....

Anonymkode: 6ec34...259

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har han skitnet det veldig til, eller er det bare støvete?

Anonymkode: a30b9...92e

AnonymBruker
Skrevet

Vesle Jumbo, vesle Sambo og Amandus dukkemann...

Anonymkode: a6c4e...70b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Står ingenting om det. Hva vet vel vi om han vasker når hun kommer hjem 

Hvis han hadde vasket før hun kommer så hadde ikke hun blitt møtt av et hus der ingenting er gjort... 

• Liker 1
Skrevet

Dere har ulike standarder, ingens standard er "riktig". Selv vasker jeg trolig over kjøkkenbenken daglig, fordi det er sånn jeg liker det. Det blir trolig likevel ikke så skittent ila 1 uke at det er fare for sykdom.

Kona behandler bilen som den onde stedattera. Ditcher ikke henne av den grunn. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Lite som slår følelsen av å ha huset for seg selv noen dager, i sekundet de drar er det bare å slenge fra seg klær akkurat hvor vil og la alt av rot og mat bare slenge, for så å rydde som en gal rett før de andre kommer hjem igjen 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hvis han hadde vasket før hun kommer så hadde ikke hun blitt møtt av et hus der ingenting er gjort... 

Sa heller ikke det. Sa «kanskje han vasker når hun kommer hjem» ikke før. 

Skrevet (endret)
Helene skrev (1 time siden):

Han har ikke tørket av bordet, benken noe ting. Er jeg rar som reagerer?

Kommer vel an på...  Tørker da ikke av verken bord eller benk om jeg ikke har brukt det, eller det er skittent :klo: Om det er sånn at det har ligget matrester eller annet griseri der en hel uke - så kan jeg vel skjønne at du "reagerer", men... 

Endret av AnonymBruker 42
Skrevet

Helt seriøst, jeg er ikke blind. Det er de samme flekkene på bordet som da jeg dro. Han har laget mat, fettflekker over hele ovnen. Har ikke skiftet kjøkkenklut på en uke, eller kjøkkenhåndkle. Jeg bare gjentar meg selv. Jeg er ikke blind. Gud bedre jeg er glad for at jeg går. 

• Liker 1
Skrevet
Helene skrev (1 time siden):

Helt seriøst, jeg er ikke blind. Det er de samme flekkene på bordet som da jeg dro. Han har laget mat, fettflekker over hele ovnen. Har ikke skiftet kjøkkenklut på en uke, eller kjøkkenhåndkle. Jeg bare gjentar meg selv. Jeg er ikke blind. Gud bedre jeg er glad for at jeg går. 

Ja, og hvorfor har du ikke gjort det enda da - synes jeg har lest om denne gå fra-situasjonen i hele vår jeg... Og siden du likevel skal forlate ham, spiller det da vel ingen rolle for deg hvordan han oppfører seg?

• Liker 2
Skrevet

J

Teatrica skrev (4 minutter siden):

Ja, og hvorfor har du ikke gjort det enda da - synes jeg har lest om denne gå fra-situasjonen i hele vår jeg... Og siden du likevel skal forlate ham, spiller det da vel ingen rolle for deg hvordan han oppfører seg?

Ja du har helt rett. Vi har felles bolig, det er ikke mitt valg. Det spiller likevel noe rolle. Må ordne mat på kjøkkenbenken. 

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Du skrev jo nettopp i en annen tråd at du er singel.

Anonymkode: 613fd...fad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ? Du skrev jo nettopp i en annen tråd at du er singel.

Anonymkode: 613fd...fad

"nesten singel" 

Ts; det virker som om du vrir en stein nå, for å få noe å skrive om på KG?  Du er ferdig med fyren, og kan snart begynne å poste dine sorger på singelforumet. 

Anonymkode: caa29...d06

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Helene skrev (10 timer siden):

Sambo skifter truser hver dag. Dusjer hver dag. Skifter håndduker hver annen dag. Der stopper det. Jeg har vært borte en uke. Han har ikke tørket av bordet, benken noe ting. Er jeg rar som reagerer?

«Sambo, skikkelig uhygienisk.»

Herregud.. vasker han dassen etter seg? Om så hva slags rolle spiller det om ikke benken er tørket av om den ikke er nedsølet? 

det er sånne som deg som skaper allergikere. Han er jo overhodet ikke skikkelig uhygienisk.. han skifter truser. Det er også lov å gå en dag uten å dusje uten å være uhygienisk. 

jeg kaller det uhygienisk om noen har hvert på dass og etterlatt merker å ikke tatt børsten etter seg. Om noen ikke skifter truser på flere dager alt ettersom hva man har gjort. Har man trent så dusjer man. Har man ikke svettet eller noe så er det sunnere for kroppen å ha bakterieflora en å såpe vekk bakterier hver dag. Det er sånn folk utvikler sykdommer. 

Anonymkode: 13837...164

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...