AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Jeg har en bekjent som har fått det for seg at jeg vil ha tilsendt bilder og filmer av han og konas private stunder til alle døgnets tider. Kona er visstnok med på å sende disse og de er interessert i trekant. Jeg syns det er fullstendig motbydelig og ufordragelig. Jeg gremmes hver eneste gang jeg åpner en melding, men er nødt til å holde en vennlig tone med vedkommende pga andre sosiale omstendigheter hvor vi jevnlig må omgås. Jeg trenger hjelp til å formulere et svar som på en TYDELIG, men vennlig måte sier at jeg ikke ønsker å motta flere bilder og filmer. Hjelp?? Vi kan for syns skyld si at de heter Per og Kari. Hei Per og Kari, .... Hva skriver jeg? Anonymkode: 1ec1d...22d
visp Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Hva slags relasjon kan dere ha om de syns dette er normalt? Er det noe som har blitt sagt i fylla eller noe som du ikke helt mente? Skriv at du ikke vil ha flere bilder. Det er litt vanskelig å råde deg når man ikke vet hvorfor dette har oppstått.
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Passende svar hadde jeg ikke brydd meg om i et slikt tilfelle. Selv hadde jeg bedt vedkommende gi faen i å sende meg slike bilder.
GammelKaktus Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Så merkelig, hvis jeg hadde fått en slik melding av et vennepar så tror jeg at jeg hadde gitt opp vennskapet for det hadde vært tydelig at de overhodet ikke kjente meg om de hadde trodd at jeg var interessert i noe trekant. Uansett, bare si nei takk, ikke min greie. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Blokker eller ignorer. Uansett hva du svarer vil det bare gi han bekreftelse og kommer til å sende mer. Eneste er om det nytter å gå beskjed til familie eller venner om oppførselen. Anonymkode: 776be...6b9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har en bekjent som har fått det for seg at jeg vil ha tilsendt bilder og filmer av han og konas private stunder til alle døgnets tider. Kona er visstnok med på å sende disse og de er interessert i trekant. Jeg syns det er fullstendig motbydelig og ufordragelig. Jeg gremmes hver eneste gang jeg åpner en melding, men er nødt til å holde en vennlig tone med vedkommende pga andre sosiale omstendigheter hvor vi jevnlig må omgås. Jeg trenger hjelp til å formulere et svar som på en TYDELIG, men vennlig måte sier at jeg ikke ønsker å motta flere bilder og filmer. Hjelp?? Vi kan for syns skyld si at de heter Per og Kari. Hei Per og Kari, .... Hva skriver jeg? Anonymkode: 1ec1d...22d Ignorer de og blokk. Anonymkode: cd79b...300
Blåjojo Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 Om du ikke har sagt ifra før så ville jeg skrevet: Hei. Viser til bilder/filmer jeg har fått tilsendt uten mitt samtykke. Dette er brudd på norsk lov, og om det ikke stanser umiddelbart kommer jeg til å politianmelde dere. Mvh… 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 Du må klare å svare for deg selv.....herregud. Anonymkode: 20cd0...7f5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 Hvorfor må det være «passende» svar? Send enkelt og greit «slutt å sende meg vemmelige bilder og videoer fra deres sexliv. Jeg finnes ikke interessert og det er faktisk blotting. Slutt!» Anonymkode: 7f821...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå