AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Jeg skal lage pavlova til fest og må lage klar (inkl pynting) ca 5-6 timer før den skal spises. Den vil bli oppbevart i kjøleskap. Vil den holde seg god? 😬 Anonymkode: 625d3...4ef
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Pavlova er virkelig ferskvare. Pynt og krem settes kaldt, selve kaken vil begynne "å svette" i kjøleskapet, så den holdes for seg. Monteringen bør skje rett før servering. Hvis du monterer Pavlova'en timer før du skal servere den, risikerer du at den kollapser før servering, og da var arbeidet forgjeves. Det er riktignok spiselig, men ser ikke særlig pent ut. Anonymkode: 6a1cc...52b 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 Nei, du kan ikke spise Pavlova fra 17.mai idag. Anonymkode: 44a86...ad9 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #4 Skrevet 10. juli 2022 On 7/8/2022 at 8:15 PM, AnonymBruker said: Pavlova er virkelig ferskvare. Pynt og krem settes kaldt, selve kaken vil begynne "å svette" i kjøleskapet, så den holdes for seg. Monteringen bør skje rett før servering. Hvis du monterer Pavlova'en timer før du skal servere den, risikerer du at den kollapser før servering, og da var arbeidet forgjeves. Det er riktignok spiselig, men ser ikke særlig pent ut. Anonymkode: 6a1cc...52b Takk for svar. Jeg vet at man bør montere rett i forveien, men ikke hvor viktig det var. Da får vi bare blåse i pavlova som planlagt og lage noe annet som holder seg. 16 hours ago, AnonymBruker said: Nei, du kan ikke spise Pavlova fra 17.mai idag. Anonymkode: 44a86...ad9 Haha, kjempemorsomt. Det var jo ikke det jeg spurte om i det hele tatt... Anonymkode: 625d3...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå