AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 I dag var jeg meget nødig, og herretoalettet var opptatt, så jeg gikk inn på dametoalettet i stedet. Det var mye bedre enn herretoalettet. Det var større, lysere, og til og med såpen luktet bedre. Hva kommer dette av? Hvorfor skal kvinner ha bedre toalett enn menn? Jeg krever full likestilling på dette meget viktige området! Og før dere kommer med dumme påstander om hygiene og renslighet, noen menn har faktisk god strålekontroll, er det da riktig at de av oss som klarer å sikte i porselenet skal måtte bruke toalettet sammen med dem som pisser utover gulvet bare fordi vi er av samme kjønn? Hva med å adskille toalettene etter renslighetsfaktor i stedet for en meningsløs kjønnsadskillelse? Skitten og ren sektor. Anonymkode: 316b1...72f
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 1. Det du gjorde finnes ikke uvanlig. Du er ingen pioner. Sorry. 2. Du er kjempeflink til å tisse. Gratulerer. 3. Du tenker for mye. Det er for så vidt greit, men tenk en gang eller to til før du velger å fortelle om din løsning på noe som ikke er et problem sånn egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Dette er fordi menn er noen griser dom bæsjer ned toalettene og ikje vasker seg på henda. Så de fortjener ikke noe bedre. Anonymkode: 2da39...55e 1
Anononyma Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Et viktig poeng her er at dersom en kvinne kommer inn på et grisete toalett kan ikke vi velge å stå fordi det er ekkelt, vi må sette oss. Jeg tror dessuten ikke på at såpen luktet annerledes enn på herretoalettet på samme sted, men hele herretoalettet lukter kanskje litt strammere som gir et annet helhetsinntrykk 😉 Unisex toalettene popper opp overalt, du får glede deg! 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 Ikke et problem? Det er faktisk en helserisiko når du går på do og en annen tulling har smurt skit utover veggene og ringen og pisset over hele gulvet. Anonymkode: 316b1...72f 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 Phø... Har jobbet i en bransje der toaletter er en del av driften. Dame doen trakk vi lodd om å slippe å vaske.. Just sayin. Det sanitærbindet ble funnet i de utroligste varianter og steder, men søppelkassen var det tydelig at det ikke var spesielt lett å treffe. Spesielt det som var teipet under dolokkket.. Men og på vasken, på gulvet, og tilåmed på veggen ved toalettet. Anonymkode: d1d10...6d3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 1 minutt siden, Anononyma said: Unisex toalettene popper opp overalt, du får glede deg! Hvis jeg har valget så går jeg alltid på hændikæpptoalettet, da kan jeg sitte og gærte i fred og ro, men det er alltid litt kleint å gå ut derfra og se at noen i rullestol har ventet utenfor. Anonymkode: 316b1...72f
Hedda-78 Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Phø... Har jobbet i en bransje der toaletter er en del av driften. Dame doen trakk vi lodd om å slippe å vaske.. Just sayin. Det sanitærbindet ble funnet i de utroligste varianter og steder, men søppelkassen var det tydelig at det ikke var spesielt lett å treffe. Spesielt det som var teipet under dolokkket.. Men og på vasken, på gulvet, og tilåmed på veggen ved toalettet. Anonymkode: d1d10...6d3 Enig i dette. Dametoalett er mer rotete og søplete enn herretoalett. Hva ER det med folk som slipper biter av dopapir ned på gulvet? Hvis du ved et uhell river av bare en liten bit fra rullen, som du ikke vil bruke, så slipp den i do og ikke på gulvet. Og nei, de færreste smører avføring på veggene. Men det skjer.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis jeg har valget så går jeg alltid på hændikæpptoalettet, da kan jeg sitte og gærte i fred og ro, men det er alltid litt kleint å gå ut derfra og se at noen i rullestol har ventet utenfor. Anonymkode: 316b1...72f Rullestolbrukere har ikke enerett på hc toalettene. De aner ikke om du har noe som krever at du bruker et toalett med god plass. Anonymkode: 2471a...8c2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Phø... Har jobbet i en bransje der toaletter er en del av driften. Dame doen trakk vi lodd om å slippe å vaske.. Just sayin. Det sanitærbindet ble funnet i de utroligste varianter og steder, men søppelkassen var det tydelig at det ikke var spesielt lett å treffe. Spesielt det som var teipet under dolokkket.. Men og på vasken, på gulvet, og tilåmed på veggen ved toalettet. Anonymkode: d1d10...6d3 Her jeg jobber går det rykter om hvor ille damedassen er, blodige bind og tamponger over alt. Vaskedamene vasker mye heller herredassen (de snakker polsk seg i mellom men vet ikke at jeg kan polsk) Nei, takke seg til urinal. Anonymkode: 52ea3...97e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 Det er ikke et problem i disse dager siden det bare er å identifisere seg som kvinne før man bruker dametoalettet. Anonymkode: 36f22...7aa 1
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #13 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Phø... Har jobbet i en bransje der toaletter er en del av driften. Dame doen trakk vi lodd om å slippe å vaske.. Just sayin. Det sanitærbindet ble funnet i de utroligste varianter og steder, men søppelkassen var det tydelig at det ikke var spesielt lett å treffe. Spesielt det som var teipet under dolokkket.. Men og på vasken, på gulvet, og tilåmed på veggen ved toalettet. Anonymkode: d1d10...6d3 Skriver under på den.
visp Skrevet 8. juli 2022 #14 Skrevet 8. juli 2022 Det er utrolig mange grisete damer. Slutter aldri å bli overrasket! Du må ha vært heldig.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #15 Skrevet 8. juli 2022 Dametoalettet er renere enn herretoalettet fordi: (1) Damer bæsjer ikke (2) De sitter og tisser Anonymkode: 3fe24...d68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå