AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Ute på trille tur med min datter på 2 år. Vi gikk til parken der det også er en leke plass for barn og en skatepark for større barn. Datteren min på to ville være med de store barna i den bratte skateparken det hadde hun ikke lov til 🙈 så fikk hun en raserianfall og la seg på gresset og gråt mens jeg forklarte rolig at det er for større barn osv. Alle i parken ser på meg og jeg følger meg som den verste moren ever. Til og med forbigående stopper opp og ser på oss. Barnet roet seg ned etter en liten stund hun er ellers veldig rolig og flink xD så drå vi vidre.. Blir litt sånn baff når alle skal stoppe opp og se på 🤣 så vet ikke om jeg skal smile til alle eller ignorere hvordan håndterer dere den oppmerksomhetens små barns foreldre.!? Anonymkode: 49c0f...ed2
NiceOrNothing Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ute på trille tur med min datter på 2 år. Vi gikk til parken der det også er en leke plass for barn og en skatepark for større barn. Datteren min på to ville være med de store barna i den bratte skateparken det hadde hun ikke lov til 🙈 så fikk hun en raserianfall og la seg på gresset og gråt mens jeg forklarte rolig at det er for større barn osv. Alle i parken ser på meg og jeg følger meg som den verste moren ever. Til og med forbigående stopper opp og ser på oss. Barnet roet seg ned etter en liten stund hun er ellers veldig rolig og flink xD så drå vi vidre.. Blir litt sånn baff når alle skal stoppe opp og se på 🤣 så vet ikke om jeg skal smile til alle eller ignorere hvordan håndterer dere den oppmerksomhetens små barns foreldre.!? Anonymkode: 49c0f...ed2 Dette blir jo ikke verre enn du gjør det til selv . Tror nok de fleste har opplevd barn med trass , vært ett selv . Så det er bare å smile til de, å gå videre 😊 2
Hjerte Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Alle som noengang har hatt med barn å gjøre har hatt slike opplevelser. Det er som det skal være. At enkelte tilskuere har det en kan kalle inadekvat respons på opptrinnet er bare til å ignorere. Fint at de fikk litt underholdning... 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Altså… barnet er 2 år og da er det ikke tvil om hvem som er sjefen, og det vet også alle de som glor. Når en hører noen som gråter så vekker det oppmerksomhet naturlig nok. Du snakker rolig til barnet og tar det med deg. La det rase fra seg mens du prøver å få oppmerksomheten over på noe annet. Hva andre må tenke har ingenting å si. Vi har alle vært der en gang. Hvis du lar barnet få hyle seg til alt og du resignerer nå i denne alderen, så kan du glede til barnet blir større og vant til å få viljen Anonymkode: 809c2...297
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Man ignorerer de rundt seg og lar seg ikke påvike av hva man tror de tenker. Du vet ingenting om hva de tenker uansett så hvorfor bruke energi på det. Det må forresten være lov for forbipasserende å se på folk uten at de tenker at du er den verste moren. Hvofor skulle de egentlig tenke det? Anonymkode: 48af3...146
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 Jeg ignorerer de rundt. Jeg har et barn som tidvis går på kortisonsteroider, og det kødder med humøret hans. I de periodene er vi god underholdning for alle som gidder og stoppe å se. De får tenke hva de vil, jeg vet jo hva som er grunnen til sinnet. Anonymkode: 01233...0d0
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 Bare overse de rundt. Klønete av folk å stoppe opp, men mulig de bare vil være sikre på at ting går greit. De aller fleste av oss har bare medfølelse i situasjonen, og foreldre har stort sett vært der selv. Anonymkode: 2434b...63e
Kakaoen Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 Husk at de fleste rundt deg ser på deg med medfølelse. Har de barn tenker de Been there, done that! Hold ut, det blir bedre. De som ikke har barn er bare sykt glad de ikke er i dine sko Hilsen mor til gutt som har hatt slike anfall MANGE ganger da han var 2-3 år. Hver gang ting ikke gikk slik han så for seg. Veldig gøy når han la seg ned og vrælte på fullstappet danskebåt fordi han ikke fikk lov å ha skoa på i lekerommet 😂🙈 Men det beste du kan gjøre er å la barnet få rase fra seg og trøste det når det er klart. Med min ble det bare vondt værre om jeg prøvde å distrahere han med andre ting for å få slutt på vrælingen. Følte og jeg fikk mange stygge blikk da han lå der og skrek mens jeg satt og så på og drakk kaffe. Men jeg ga totalt F i andre. Ikke de som stod i situasjonen🤷🏼♀️ 2 2
Kaneel Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ute på trille tur med min datter på 2 år. Vi gikk til parken der det også er en leke plass for barn og en skatepark for større barn. Datteren min på to ville være med de store barna i den bratte skateparken det hadde hun ikke lov til 🙈 så fikk hun en raserianfall og la seg på gresset og gråt mens jeg forklarte rolig at det er for større barn osv. Alle i parken ser på meg og jeg følger meg som den verste moren ever. Til og med forbigående stopper opp og ser på oss. Barnet roet seg ned etter en liten stund hun er ellers veldig rolig og flink xD så drå vi vidre.. Blir litt sånn baff når alle skal stoppe opp og se på 🤣 så vet ikke om jeg skal smile til alle eller ignorere hvordan håndterer dere den oppmerksomhetens små barns foreldre.!? Anonymkode: 49c0f...ed2 De glor pga du er i Norge, de vurder om de skal bli «bekymret» å være en «god» norsk Borger å melde deg til bv
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 De fleste tenker inni seg "takk og lov det ikke er mitt barn, jeg husker da mine var i den alderen, gud så slitsomme de var" osv. Prøv å alltid tenke at menneskene rundt deg tenker positive ting om deg, det gjør en stor forskjell. Anonymkode: dcd8a...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå