AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Var jo så masse mas om vegansk en stund og alle skulle bli veganere. Det kom en skikkelig bølge og de hatet alle som spiste animalsk. Virker som dette har blitt fullstendig glemt. Nå er det Pride som er fokus. Jeg tror jeg fikk ganske rett. Jeg hadde ei venninne som var hardcore veganer før bølgen kom. Men ikke engang hun har klart å holde seg 100% vegansk i lengden. Hun spiser noen ganger vegetarisk og har tatt i bruk produkter som tester på dyr. og når hun ikke klarte det, tror jeg svært svært få klarer det. Anonymkode: 3cf5f...e38
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Jeg kjenner ingen veganere eller vegetarianere som har gitt seg. Nå har jeg vært vegetarianer i fem år, har ingen planer om å gå tilbake til å spise kjøtt! Anonymkode: 7408d...832
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Jeg håper det snart er over. Ekstremt skadelig for både helse og miljø, så det hadde vært fint om folk tok til vett snart. Men det er vel litt for mye forlangt at folk skal spise kortreist, gressfora, hele dyret, hjemmedyrket og økologisk istedet for grønne smoothies og avokadotoast. 🙄 Anonymkode: 1280e...31a 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Exen min har vært veganer i 10 år nå Anonymkode: e0ce8...28f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Jeg kjenner ingen veganere og jeg og resten av fam har heller ikke noe ønske om å bli det. Men vi blir vi vel påtvunget dette etter hvert, som alt mulig annet. Anonymkode: 98609...e6e
Helene Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 Ha ha, kjenner heller ingen veganere. Men var nettopp på besøk, han er vegetarianer. Bare en god venn. Prøvde å planlegge god frokost. Første tanke, egg og bacon. Neste tanke, f han er muslim, glem bacon. 3 tanke, han er jo vegetarianer. Det ble skikkelig god eggerøre, med sopp og krydder. Vegansk pølse, og jordbær. Herlig frokost 😅
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 Helene skrev (45 minutter siden): Ha ha, kjenner heller ingen veganere. Men var nettopp på besøk, han er vegetarianer. Bare en god venn. Prøvde å planlegge god frokost. Første tanke, egg og bacon. Neste tanke, f han er muslim, glem bacon. 3 tanke, han er jo vegetarianer. Det ble skikkelig god eggerøre, med sopp og krydder. Vegansk pølse, og jordbær. Herlig frokost 😅 Hva er problemet? Anonymkode: e0ce8...28f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner ingen veganere eller vegetarianere som har gitt seg. Nå har jeg vært vegetarianer i fem år, har ingen planer om å gå tilbake til å spise kjøtt! Anonymkode: 7408d...832 Fem år er da ingenting. Snart sprekker du. Anonymkode: 6e69f...280 1
Gjest MuggenKanari Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 Det er vel fordi ikke-veganere har gått lei av å gnåle og klage over veganere at vi ikke hører så mye om de lenger.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 Så siden en person ikke er veganer lengre, så gjelder det alle? Kan vel ikke si det, de jeg kjenner som er veganer eller vegetarianer er det fortsatt. Anonymkode: efcb2...33d 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #11 Skrevet 9. juli 2022 Dette er nok en forbigående, overfladisk trend på linje med alternativ-, hippy- og new agebevegelsene. Disse trendene ser ut til å komme og gå imed jevne mellomrom - dog i litt forskjellige versjoner. Anonymkode: 1c894...839 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #12 Skrevet 10. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 8.7.2022 den 18.35): Jeg kjenner ingen veganere eller vegetarianere som har gitt seg. Nå har jeg vært vegetarianer i fem år, har ingen planer om å gå tilbake til å spise kjøtt! Anonymkode: 7408d...832 VEGANER. Ikke vegetarianer... Anonymkode: 3cf5f...e38
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #13 Skrevet 10. juli 2022 Har vært veganer siden jeg var 14. Er nå 34. Kjenner ikke så veldig mange andre veganere, men de få jeg kjenner har vært det lenge og det er ingen grunn til å tro at de vil "sprekke" i fremtiden. Kjenner en god del mennesker som fortsatt spiser kjøtt og melkeprodukter, men som har kuttet kraftig ned på disse produktene og har inkludert mer bønner, linser og grønnsaker i kostholdet istedenfor. Å ta litt mer hensyn til miljøet og dyrevelferd er ikke en trend, som jeg har sett. Det er blitt mer fokus på dette, og folk flest har tilgang til mer og bedre informasjon. Anonymkode: e4534...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå