Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2005 #21 Skrevet 17. november 2005 Mine venninner og jeg har klubb. Vi har vært venninner i en årrekke, og møtes hver 14 dag. Vi er 8 stk og samles mest for å prate og spise god mat. Vi bruker også å gå ut for å ta et glass vin, gå på kino, dra på hyttetur osv. Hos oss går det også på rundgang, og vi serverer stor sett varm mat og dessert. Dette er jenter jeg har kjent i mange år, og som jeg betrakter som gode venninner. To av mine nærmeste venninner er også med i klubben, samt en barndomsvenninne.
Nita Skrevet 17. november 2005 #22 Skrevet 17. november 2005 Sukk jeg vil også ha klubb, men har liksom ikke nettverk nok her jeg bor...kjenner mest gutter jeg ........ så kanskje jeg kan starte min egen gutteklubb eh vet ikke helt hvilket tema en slik klubb skulle bygget på, og bare for å komme "kofferttenkerne" i forkjøpet, jeg vil ikke ha en sånn swingers- klubb nei må være enten spill, mat eller god drikke eller kanskje alt
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #23 Skrevet 17. november 2005 Jeg kan godt tenke meg en pokerklubb, men da måtte det ha blitt med gutter, for jenter spiller så feigt
Transe Skrevet 18. november 2005 #24 Skrevet 18. november 2005 Ja. Jeg var så heldig å bli innvitert på en venninneklubb for 1 år siden. Vi er 5 som møtes første onsdag i mnd. Vi er hjemme hos hverandre og spiser og drikker vin. Diskuterer moter og sminke. Har ett julebord sammen. Fyller ut noen 5 ukers lottokuponger sammen, men har ikke blitt netto av det.
inar Skrevet 19. november 2005 #25 Skrevet 19. november 2005 Vi er fire venninner som møtes hver tredje eller fjerde uke, dette har vi gjort siden 98 tror jeg, husker ikke helt jeg. Vi har navn og forbokstavene våre, hehe, litt morsomt da. Samles hos meg, skravler om alt og ingenting, ler mye. Og så vet vi at det som blir sagt blir mellom oss, for det hender jo at vi er alvorlige og. Kake og te går det i da, har liksom blitt en tradisjon. Hender vi drinker og, men som regel har vi det på en torsdag. Vi koser oss i allefall
:-) anna Skrevet 19. november 2005 #26 Skrevet 19. november 2005 Har to klubber jeg. Den ene er en "syklubb" der vi er sju jenter fra området her som møtes en gang i måten og skravler og drikker kaffe. Vi syr igrunn lite. Veldig koselig!! Den andre har jeg sammen med KG-damene mine, faktisk. Det hele starta med et treff på en italiensk restaurant på Lørenskog for et par år siden. Siden da har vi møttes jevnlig. Noen er faste og noen ganger blir det med andre. Superkoselig!!
Bree Skrevet 19. november 2005 #28 Skrevet 19. november 2005 Nei. Jeg er over 14 år. ← Ikke jeg heller. Jeg kan fint møte venninnene mine uten at vi trenger å kalle det en klubb. Ikke trenger vi særlige aktiviteter for å klare å ha det gøy sammen, heller. Den gode samtalen kommer naturlig for gode venner, etter min erfaring.
Gjest gjest1 Skrevet 20. november 2005 #29 Skrevet 20. november 2005 Nei, har ingen venninneklubb her jeg bor nå - kunne godt tenkt meg det. Var med i en bokring for noen år tilbake da jeg bodde i Oslo. Det var veldig koselig. Vi møttes en gang i mnd og alle hadde med en bok som vi anbefalte til hverandre og lånte bort til hverandre. Det var veldig morro men nå er klubben oppløst.
:-) anna Skrevet 20. november 2005 #30 Skrevet 20. november 2005 Ikke jeg heller. Jeg kan fint møte venninnene mine uten at vi trenger å kalle det en klubb. Ikke trenger vi særlige aktiviteter for å klare å ha det gøy sammen, heller. Den gode samtalen kommer naturlig for gode venner, etter min erfaring. ← Det er da ikke det det går på! Jeg møter jo de fleste vennene mine med veldig jevne mellomrom og gjør forskjellige ting sammen med dem. Som de fleste andre veil jeg tro. Men som småbarnsmor blant småbarnsmødre er det vanskelig å få organisert seg slik at det passer for flere enn to eller tre. Så da er det greit med en "klubb". Som jo egentlig bare er en fast avtale om å treffes en viss dag hver måned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå