AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Denne generaliseringen om hva som er interessant for menn og hva som er interessant for damer. Jeg er dame,og har null interesse av sminking, shopping,kjendisslarv, romantiske dramakomedier osv... Manneting som biler,MC, fotball, actionfilmer osv... er også uinteressant. Synes dette er en voldsom generalisering, fordi jeg vil tro at de fleste mennesker egentlig er midt på treet. Flere som er enige og kjenner seg igjen? Eller tar jeg helt feil? Anonymkode: 56742...15b 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Hva er du interessert i da? Anonymkode: e0974...60b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er du interessert i da? Anonymkode: e0974...60b Å være mye ute i naturen. Men ikke jakt og fiske. Anonymkode: 56742...15b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Manneting som biler,MC, fotball, actionfilmer osv Bil og slik er det vel først og fremst harry bygdekarer som bryr seg om 😅 Tror ikke jeg kjenner noen som er slik. Teknologi tror jeg er en mye mer vanlig manneinteresse. Anonymkode: 78278...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Bil og slik er det vel først og fremst harry bygdekarer som bryr seg om 😅 Tror ikke jeg kjenner noen som er slik. Teknologi tror jeg er en mye mer vanlig manneinteresse. Anonymkode: 78278...2f2 Tja, kanskje. Jeg er interessert i historie og forskning. Det kan også virke som at flere menn enn kvinner interesserer seg for det, men det ser også ut til at flere kvinner har fått interesse for det de siste årene. Anonymkode: 56742...15b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 Jeg kjenner meg igjen, jeg er en person med flytende kjønnsidentitet, Kan det hende du også har det ts?. Anonymkode: ac5e0...c4e
Gjest AprilRyan Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 Jeg liker litt forskjellig og det er nok veldig normalt vil jeg tro. De fleste er ikke en vandrende stereotypi, men et sammensatt menneske med ulike interesser. At man da liksom skal avvike fra normalen viser kanskje at folk er litt for opptatt av generaliseringer. For min del har det alltid vært normalt å være sånn, men dette med kjønn har jo blitt veldig komplisert i det siste. Det virker som folk er blitt enda mer opptatt av å putte hverandre i bås nå enn tidligere, bare at nå er det flere båser å bli puttet i, men fortsatt like restriktivt siden du fortsatt må passe inn. Jeg kjenner og vet egentlig ikke om særlig mange som er enten eller.
keops Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 Jeg er helt enig med deg. Forstår ikke behovet noen har for å sette aktiviteter og interesser i sammenheng med hvilket kjønn du har. Greit at noen emner fenger et flertall kvinner og andre et flertall menn, er jo fortsatt veldig uinteressant for meg om mine foretrukne aktiviteter utøves av flere menn enn kvinner. Virker som noen er redd for å miste kjønnsidentitet hvis de driver med «feil» ting. En dame jeg vet av som er over nitti år elsker og snekre. Uhørt for en kvinne i hennes krets og generasjon. Så seg nødt til å kjøpe avsidesliggende hytte hvor hun kan være i fred med denne hobbyen, fikk ellers masse tyn av familie og venner. Styrer egentlig unna folk jeg merker er veldig «dame» eller «mann», liker å holde selskap med folk som er trygge nok til å være seg selv.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 Mitt inntrykk (jeg er mann) er at menn er mer opptatt av teknologi og teknikk enn kvinner. Og kvinner er mer opptatt av relasjoner enn menn er. Dette er i snitt, det er selvsagt individuelle forskjeller. Eksempel: Noen damer diskuterte serien "Stranger things" her om dagen. Det de snakket om var relasjonene mellom karakterene i serien! Dvs hvem som kunne være forelsket i hvem, psykologiske aspekter og slik. Jeg synes det var litt morsomt, jeg hadde ikke tenkt på dette i det hele tatt da jeg så serien 😅 Anonymkode: 78278...2f2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjenner meg igjen, jeg er en person med flytende kjønnsidentitet, Kan det hende du også har det ts?. Anonymkode: ac5e0...c4e Enig. TS er trolig transe. Anonymkode: d0dfb...342
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 Jeg er en mann i 40-årene som helst drikker rusbrus, er god på interiør og farger, hører bl.a. på M2M og synes badeland er dritmorsomt. Møter egentlig veldig få likesinnede, men har aldri stilt spørsmål om jeg er i rett kropp. Anonymkode: d0dfb...342 1
visp Skrevet 8. juli 2022 #13 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): sminking, shopping,kjendisslarv, romantiske dramakomedier osv. Det der er det vel stort sett tenåringsjenter som finner interessant vel. Jeg syns ikke det er særlig med generalisering om dette. Hva gir deg det inntrykket? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #14 Skrevet 8. juli 2022 Folk er da folk uavhengig av kjønn og interesser. Hvem f.. henger seg opp i slikt, folk født på 1920 tallet og tidligere.. Anonymkode: 60782...ca1
Trolltunge Skrevet 8. juli 2022 #15 Skrevet 8. juli 2022 Jeg synes det er ganske latterlig at vi fremdeles i 2022 tenker på interesser som kvinnelige eller mannlige. At jeg liksom er ekstra flink, og får ekstra skryt, fordi jeg er dame som pusser opp og håndterer verktøy, og min mann får ekstra skryt for å være mann som er flink på kjøkkenet. Vi gjør jo bare det vi liker godt, og kjønnsorganer står ikke i veien for noen av oss. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #16 Skrevet 8. juli 2022 visp skrev (4 timer siden): Det der er det vel stort sett tenåringsjenter som finner interessant vel. Jeg syns ikke det er særlig med generalisering om dette. Hva gir deg det inntrykket? Det er bare å se på tråder her på forumet da. "Hvilken neglelakk har du i dag?" "Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?" Og gidder ikke engang å gå inn på rampelysforumet. Det finnes damer som ikke bryr seg i det hele tatt om dette, men tror de som poster i tråder om neglelakk og plagg egentlig gjør det som et tidsfordriv. Anonymkode: 56742...15b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #17 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Enig. TS er trolig transe. Anonymkode: d0dfb...342 Det er jeg slettes ikke. Folk er forskjellige. Anonymkode: 56742...15b
Anonymbruker*** Skrevet 8. juli 2022 #18 Skrevet 8. juli 2022 Kvinne, 25. Samme her. Er ikke veldig opptatt i de aller fleste tingene som er kjent for å være kjønnstypiske interesser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå