AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Dater en fyr, som jeg har nå truffet nesten hver dag. Jeg starter på jobb 15. idag og slutter 23, skal møte han før jobb nå. Og skal møte han etter jobb igjen. Merker at jeg ikke orker etter jobb. Men virker som han ikke forstår at jeg blir sliten. Har tatt opp med han. Men da sier han: vil henge mest mulig med deg osv. Når jeg sier nei det passer dårlig etter jobb, så sier han: du er sikkert usikker.... Må legge til side alt for å møte han.... føler dette tar for mye tid, men liker han litt. Vi er ikke sammen enda. Er ikke vandt til å møte menn 2 ganger daglig i datingfasen. Da jeg ikke liker å gå for fort fram. Han er utenlandsk, men bor i Norge, så prater kun engelsk. Anonymkode: dbe25...36e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Det hadde jeg aldri orket, hadde følt meg kvelt. Anonymkode: 6bda1...d1d 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Vær tydelig. Det er helt greit å si nei. Tåler han ikke det så er det ikke liv laga uansett. Anonymkode: 13e62...344
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Ville sett det på som veldig positivt fordi da er han engasjert. Han vil treffe deg gang nr 2 for å snakke (eller gjøre andre ting) hele natten vel. Du kan jo ta en leken tone tilbake om at hvis han noensinne vil bli kjæresten din så kan han fint komme etter jobb og være med deg hele natten 😇 Anonymkode: 0ab2a...7f1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 Koselig med en mann som har sånn lyst til å treffe deg. når jeg er ordentlig forelska så er jeg likedan. MEN du jobber jo så seint. Treffe han på nytt igjen kjempesent på kvelden etter en lang dag på jobb? Nei det synes jeg han burde vise forståelse for. Det er jo helt naturlig å være sliten og ha lyst til å legge seg da. Uansett hvor godt man liker den andre personen. Dere kan jo prate litt på telefonen i stedet? Si god natt og sove godt? Han høres litt ung og usikker ut. Vet ikke om jeg ville "løøøøpt" som noen andre skrev her oppe, men kanskje heller tatt en liten prat. Gi han litt bekreftelse og forklart hvordan du føler det. Anonymkode: e420e...99a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå