Gå til innhold

Kjole uten slep

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til hvor man kan finne fine bryllupskjoler uten slep uten at de blir veldig uformelle igjen? Har funnet veldig få på Finn. Bruker str large. Ønsker meg egentlig en fin bohemsk. Fant en fin på Zalando, men var helt utplukket i størrelser.

Anonymkode: fa259...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte min kjole i en brudesalong i Trondheim. De sa det egentlig var en selskapskjole de hadde tatt inn i hvit. Dermed ingen slep. Enkel og fin i tyll, strippeløs. Kjøpte også en bolero med høy hals fordi jeg foretrekker å være mer tildekket. Syntes det ble perfekt for meg, og mye billigere enn helt lik brudekjole med slep 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset er å lete etter forseggjorte, hvite selskapskjoler, ikke brudekjoler. Kikk f.eks. på Zalando, men ikke i brudekjoledelen.

Anonymkode: 695f9...900

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmKay skrev (1 time siden):

Bubbleroom har en del fine, bare søk "brudekjole" i søkefeltet der, så kommer det opp mange :) 

Det samme gjelder Zalando, om du søker på hvite selskapskjoler: https://www.zalando.no/dameklaer-selskapskjoler/_hvit/?p=2

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for tips, har sjekka på selskapskjoler der også, men var litt utplukket i størrelser, ellers var den med blonder veldig fin 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.7.2022 den 23.37):

Takk for tips, har sjekka på selskapskjoler der også, men var litt utplukket i størrelser, ellers var den med blonder veldig fin 😊

Lykke til! 

Anonymkode: 695f9...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Sjekk BonPrix! Jeg kommer til å bestille derfra når det er min tur, de har mange fine brudekjole-alternativer 😊

Anonymkode: b88d2...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 22.56):

Sjekk BonPrix! Jeg kommer til å bestille derfra når det er min tur, de har mange fine brudekjole-alternativer 😊

Anonymkode: b88d2...88e

Klærne er helt krise kvalitet. 

Anonymkode: f3a08...0ce

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte med skjørt og overdel i stedet. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...