Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har drevet av meg en fyr en liten stund nå, siden i mars. 

Jeg møtte han gjennom tinder fordi han jobber der jeg bor, men bor fire timer unna. Han er veldig av og på med følelsene sine må jeg si, noe som jeg blir veldig sliten av i perioder. Jeg føler jeg gjør alt for han og at det skal funke mens han bare «flyter med strømmen». 

Vi hadde også en snakk i går om fremtid, men etter og ha snakka om dette en liten stund låste han seg helt og mente vi var forskjellige og ikke passet sammen. Og da tenkte jeg for meg selv. Vi kommer fra helt ulike plasser men er veldig like ellers. Alt dette visste han når vi begynte og snakke. Men etter og ha snakket en liten periode sa han var han ville prøve, fordi han ville jo innerst inne men klarte ikke og se positivt.

Jeg ble veldig redd fordi vi har hengt så og si hver dag og jeg har jo blitt utrolig glad i han. Så jeg spurte han om han virkelig hadde trua så sa han «jeg har ikke trua, men jeg vil prøve allikevel». Og at vi skulle blåse i den samtalen og heller se fremover. Da jeg spurte om hvorfor han ville prøve hvis han ikke hadde trua sa han «jeg vil få trua igjen». Jeg sa også «elsker deg jeg» og da sa han «deg og❤️« han er ikke flink på og snakke om følelser. Men nå har han bare åpna den siste snappen jeg sendte til han.

Hva gjør jeg? 

Jeg vil virkelig ikke miste han!

Anonymkode: c9fcc...240

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Vi hadde også en snakk i går om fremtid, men etter og ha snakka om dette en liten stund låste han seg helt og mente vi var forskjellige og ikke passet sammen."

Her har du det i klartekst. 

Det eneste du kan gjøre er å gå videre og leve ditt liv. Noe annet blir seigpining.

Kanskje han endrer syn, men det beste for deg er nok uansett at du ser i en annen retning. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nope! Hadde takket for meg. Han har verken troa eller noen intensjon om å gi det han har. Hvis du er superfornøyd med å leve slik, at du gir alt og han ikke halvveis engang, så ok... det er livet du velger. Han kommer ikke til å plutselig bli med og dra lasset.

Anonymkode: ab054...ba0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hva gjør jeg? 

Du har allerede mistet han. TS. Hodet ditt vet det, og hjertet ditt vil snart forstå ❤️ 

Anonymkode: 5e504...958

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hei!

Jeg har drevet av meg en fyr en liten stund nå, siden i mars. 

Jeg møtte han gjennom tinder fordi han jobber der jeg bor, men bor fire timer unna. Han er veldig av og på med følelsene sine må jeg si, noe som jeg blir veldig sliten av i perioder. Jeg føler jeg gjør alt for han og at det skal funke mens han bare «flyter med strømmen». 

Vi hadde også en snakk i går om fremtid, men etter og ha snakka om dette en liten stund låste han seg helt og mente vi var forskjellige og ikke passet sammen. Og da tenkte jeg for meg selv. Vi kommer fra helt ulike plasser men er veldig like ellers. Alt dette visste han når vi begynte og snakke. Men etter og ha snakket en liten periode sa han var han ville prøve, fordi han ville jo innerst inne men klarte ikke og se positivt.

Jeg ble veldig redd fordi vi har hengt så og si hver dag og jeg har jo blitt utrolig glad i han. Så jeg spurte han om han virkelig hadde trua så sa han «jeg har ikke trua, men jeg vil prøve allikevel». Og at vi skulle blåse i den samtalen og heller se fremover. Da jeg spurte om hvorfor han ville prøve hvis han ikke hadde trua sa han «jeg vil få trua igjen». Jeg sa også «elsker deg jeg» og da sa han «deg og❤️« han er ikke flink på og snakke om følelser. Men nå har han bare åpna den siste snappen jeg sendte til han.

Hva gjør jeg? 

Er dette han fyren på brakka som du har hengt med i par uker?

Anonymkode: 8e4de...e10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dette han fyren på brakka som du har hengt med i par uker?

Glem det, leste nå at dere har holdt på siden mars 😉 

Skrevet

Hvorfor vil du tviholde på en som ikke vil ha deg? Jeg skjønner ikke intensjonen hans ut fra det du skriver, men det kan kanskje tolkes som at han vil ta til takke med deg hvis det ikke dukker opp noen andre? 

Forstår at du har blitt glad i fyren, men vær litt mer glad i deg selv og finn deg heller en som du ikke trenger å tvile på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bettyspaghetti skrev (3 minutter siden):

Hvorfor vil du tviholde på en som ikke vil ha deg? Jeg skjønner ikke intensjonen hans ut fra det du skriver, men det kan kanskje tolkes som at han vil ta til takke med deg hvis det ikke dukker opp noen andre? 

Forstår at du har blitt glad i fyren, men vær litt mer glad i deg selv og finn deg heller en som du ikke trenger å tvile på.

Tipper han synes det er fint å ha noen å henge med og ligge med. Men binder seg ikke til noe seriøst, så når han går videre kan han bare trekke på skuldrene og si "men jeg sa jo at jeg ikke hadde troa på oss".

Anonymkode: ab054...ba0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eh, slipp dette som om det var en glovarm stein, det er ingenting annet enn sorg for deg med han her. 

Anonymkode: abbd5...81b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette dine tråder?

Anonymkode: abbd5...81b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre -

"He is not that into you" - du er dessverre nok bare "ventepølsen" mens han venter på "biffen" sin.

Spar deg selv for mye lidelse og innse at han ikke er "the one" 

Kanskje brutalt - men mye verre med seigpining.

Anonymkode: ded5f...b61

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...