AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #21 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg synes du har gode begrunnelser for hvorfor dette er en fin gave til han, og sier kjør på! Dessverre kan jeg ikke tipse deg om fotograf. Anonymkode: 0640f...b66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #22 Del Skrevet 8. juli 2022 Måtte søke opp bodouir da jeg ikke hadde hørt om dette før (https://www.lenekristine.no/boudoir/). Ser på eksempelbildene og jeg kan bare si at som mann hadde jeg ikke visst hva jeg skulle gjort med en slik gave? Henge opp i stua blir for privat, og i så fall hvorfor får jeg en "fellesting" som gave til meg selv? Jeg har en flott kvinne i mitt liv som jeg nyter synet av hver dag, noen ganger også naken, så hvorfor ha et bilde man må gjemme for gjestene? Jeg ville heller ønsket meg et kurs i noe praktisk eller en opplevelse. Anonymkode: bd4b0...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2022 #23 Del Skrevet 10. juli 2022 Jeg ga mannen slike bilder av meg i morgengave, han var storfornøyd! Kjøpte en liten fotobok (typ str 11x13 på bildene) sånn at den kan ligge i nattbordsskuffen eller lignende. Så har han noe å se på når vi blir gamle og grå. 😅 jeg kjenner folk som er flinke til å ta bilder, så vi fant noen naturskjønne områder og tok rett og slett bildene ute. Betalte i underkant av 3000,- for bilder, fremkalling og bok. Anonymkode: 1fddf...31a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå