Gå til innhold

Morgengave til mannen - bodouir Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere gode tips til morgengave? Hadde håpet maks 5000, men kan strekke meg til 10.000. Erfaring med bodouir eller andre gode forslag? Fant ikke så mange fotografer som gjør sånt, finnes det noen i Oslo-området (Akershus/Oslo/Buskerud)? 

Anonymkode: f3763...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut boudoir by Monica, hun holder til på Dal i Viken/Akershus. Hun er en veldig dyktig fotograf som vi har brukt til andre typer fotografering 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjärterdam skrev (17 minutter siden):

Sjekk ut boudoir by Monica, hun holder til på Dal i Viken/Akershus. Hun er en veldig dyktig fotograf som vi har brukt til andre typer fotografering 😊

Takk for tips! 😊 Jeg så på siden hennes at hun ser veldig flink ut, men vil gjerne sjekke ut litt mer før jeg betaler 9000-12000 da jeg synes det blir litt dyrt 😕 Skjønner at man må betale for kvalitet, men tenker at jeg også kan bli fornøyd med noe litt rimeligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det ikke være gave til ham? Han gir deg smykker eller noe du kan bruke selv, av deg får han bilder til 9-10.000?? 

Gi ham noe han kan ha glede av, hva enn han liker.

Tenk om det er det du fikk av ham, bilder av ham? 

Anonymkode: 0f4c5...929

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal en mann med et sånt bilde av kona si? 😬 Får han brukt det til noe? Ha på nattbordet? 

Til den prisen hadde jeg heller valgt en klokke eller noe annet han vil ha glede av. 

Anonymkode: 50149...2f8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin tanke, men morgengave er vanligvis f.eks en klokke, noe til bunaden hans, noe utstyr han ønsker seg. Selv kunne jeg f.eks gitt slike bilder til f.eks papirbryllup :)

Anonymkode: c8693...6e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke se for meg noe dummere å gi i morgengave 😂 gratulerer, her har du bilder av meg 😂😂

Anonymkode: 6d7e4...801

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke heller starte en trend hvor menn tar disse bildene og gir i gave til sin brud? 😀💘,

Anonymkode: 25869...ed0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke komme med gode forslag i stedet for å være nedlatende? Han har klokke, liker ikke bunad, bruker ikke smykker og kjøper det han har lyst på med en gang fordi han har grei økonomi, det er derfor jeg ikke har noen gode ideer. Har prøvd å tenke gjennom alt. Jeg ville for øvrig gjerne hatt fine bilder av ham. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skal det ikke være gave til ham? Han gir deg smykker eller noe du kan bruke selv, av deg får han bilder til 9-10.000?? 

Han er ikke så romantisk selv, så jeg tviler på jeg får noe siden han sannsynligvis ikke vet hva morgengave er 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan dere ikke komme med gode forslag i stedet for å være nedlatende? Han har klokke, liker ikke bunad, bruker ikke smykker og kjøper det han har lyst på med en gang fordi han har grei økonomi, det er derfor jeg ikke har noen gode ideer. Har prøvd å tenke gjennom alt. Jeg ville for øvrig gjerne hatt fine bilder av ham. 

En god cognaq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er ikke så romantisk selv, så jeg tviler på jeg får noe siden han sannsynligvis ikke vet hva morgengave er 😄 

Han liker derimot sex og nakenhet og ikke nips eller ting, så det var derfor jeg tenkte på litt vovede bilder 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illuminatum skrev (Akkurat nå):

En god cognaq

Han drikker ikke sprit, men drikker god rødvin. Samtidig er det noe han får gjennom samarbeidspartnere på jobben sin hele tiden, så da er det ikke så spennende å få fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis han har det han trenger og antagelig ikke gir deg noe, er det da meningsløst å bruke tusenvis av kroner på noe ubrukelig han IKKE ønsker seg…

Hva med å sette pengene inn på en egen konto øremerket «drømmeferie 2025», og så kan dere kose dere med sparing og planlegging fram til feiring av tre års bryllupsdag?

Anonymkode: 283d9...8e6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illuminatum skrev (2 minutter siden):

En god cognaq

Eller konjakk, som det heter på norsk. Skal du absolutt skrive det på fransk, staves det cognac.

Eller du kan selvsagt stave det kzongnach.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dengang jeg gifter meg, kjøpte mannen en fin klokke med personlig inngravering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis han har det han trenger og antagelig ikke gir deg noe, er det da meningsløst å bruke tusenvis av kroner på noe ubrukelig han IKKE ønsker seg…

Hva med å sette pengene inn på en egen konto øremerket «drømmeferie 2025», og så kan dere kose dere med sparing og planlegging fram til feiring av tre års bryllupsdag?

Vi har vært sammen i mange år, men dere vet mer om hva han ønsker seg enn jeg? 🤔

Men dette var absolutt et av de bedre forslagene, ikke umulig at jeg gjør det. Dog, han har faktisk spurt meg om slike bilder tidligere, så jeg forstår ikke hvorfor alle er så negative. 

Helene skrev (Akkurat nå):

Dengang jeg gifter meg, kjøpte mannen en fin klokke med personlig inngravering. 

Han har to klokker som han liker godt, og neste har han sagt blir en spesiell klokke som koster over 50.000. Jeg kan selvfølgelig gi ham en brøkdel i gavekort til den klokka, men gavekort synes jeg faktisk blir det aller kjipeste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg støtter denne, om han har alt, skaffer alt, osv, spar det til drømmeferien med deg, det kan han ikke bare løpe ut og skaffe seg. 

Om han ikke gir deg noe, så ikke kast vekk 10.000 på bilder til ham, spar det til dere i felleskap som feks den turen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Min mann fikk en bok med slike bilder og han elsket det

Anonymkode: 6de12...375

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi har vært sammen i mange år, men dere vet mer om hva han ønsker seg enn jeg? 🤔

Men dette var absolutt et av de bedre forslagene, ikke umulig at jeg gjør det. Dog, han har faktisk spurt meg om slike bilder tidligere, så jeg forstår ikke hvorfor alle er så negative. 

Han har to klokker som han liker godt, og neste har han sagt blir en spesiell klokke som koster over 50.000. Jeg kan selvfølgelig gi ham en brøkdel i gavekort til den klokka, men gavekort synes jeg faktisk blir det aller kjipeste.

Det var du som skrev at han kjøpte det han ville ha med en gang, derav tolket jeg at han ikke ønsker seg noe spesielt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...