AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Del Skrevet 8. juli 2022 Jeg MÅ melde meg inn i et treningssenter, men er så usikker på hva jeg bør gå for. Ønsker både å få hjelp av pt, men også å delta på fellestimer. Koordinasjon har aldri vært min greie, så ønsker egentlig timer uten masse dansetrinn i forrykende tempo, god gammeldags aerobic/step passet meg bra, men ser ikke ut til at noen har det lenger. Ønsker helst et sted med pter som har mer utdanning enn et helgekurs, da jeg har en del skader som må tas hensyn til, og relativt dårlig erfaring med 21 år gamle pter uten innsikt i at folk, kropper og helse er ulik. Bor på Landås, har dermed Sats, Nr1Fitness, Sammen, Spenst, Aktiv 365 og Family Sports Club som alternativer. Både Aktiv 365 og Spenst ligger gjennom bomringen og mer knotete til med kollektiv, så de er av den grunn egentlig ikke øverst på ønskelisten. Noen som kan komme med anbefalinger, advarsler, erfaringer som jeg bør ta med i betraktningen? Anonymkode: b09e3...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå