AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Jeg skal til Oslo og lander på Gardermoen sent på kvelden. Jeg regner med å være på Oslo S rundt kl 1 på natten. Jeg har hørt rykter om at t-bane ikke går, og at det er buss-for-bane nå i juli. T-bane er min foretrukne måte å reise på når jeg er i Oslo da jeg blir bilsyk av buss. Så, hvor sent går bussen til Karlsrud, og hvilket nummer står på bussen jeg skal ta? Jeg har vært i Oslo flere ganger og har ingen problemer med å finne fram sånn egentlig siden jeg har blitt vant til t-bane, men jeg har aldri tatt buss der nede før. Og hvor finner jeg oversikt over bussrutene? 😊 Anonymkode: a183b...be0 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Det er bare på banen fra Majorstuen til Sognsvann det er buss for bane. Anonymkode: eba41...a4f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er bare på banen fra Majorstuen til Sognsvann det er buss for bane. Anonymkode: eba41...a4f Jeg hørte at det gjaldt Vestli til Bergkrystallen også? Anonymkode: a183b...be0
Nysådd Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Ser ut som banen går til Karlsrud, ts:  https://ruter.no/reiseplanlegger/?gclid=CjwKCAjwq5-WBhB7EiwAl-HEknsWy5_L28qoM2AXsneuT0Td6LSrHHbR-w9vb_SW27mlqkbHcCbfmBoCIbwQAvD_BwE&from={"id"%3A"NSR%3AStopPlace%3A59872"%2C"name"%3A"Oslo+S"%2C"county"%3A"Oslo"%2C"locality"%3A"Oslo"%2C"coordinates"%3A{"x"%3A10.753051%2C"y"%3A59.910357}%2C"category"%3A["onstreetBus"%2C"railStation"]}&to={"id"%3A"NSR%3AStopPlace%3A58246"%2C"name"%3A"Karlsrud"%2C"county"%3A"Oslo"%2C"locality"%3A"Oslo"%2C"coordinates"%3A{"x"%3A10.805161%2C"y"%3A59.879726}%2C"category"%3A["metroStation"%2C"onstreetBus"]}
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Majorstuen-Sognsvann og Majorstuen-Nydalen har buss for bane Anonymkode: eba41...a4f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 Jøss, så bra! Tusen takk! Trodde Bane 4 var en av de som ikke gikk i juli, men da vet jeg det! Anonymkode: a183b...be0
AprilLudgate Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg skal til Oslo og lander pÃ¥ Gardermoen sent pÃ¥ kvelden. Jeg regner med Ã¥ være pÃ¥ Oslo S rundt kl 1 pÃ¥ natten. Jeg har hørt rykter om at t-bane ikke gÃ¥r, og at det er buss-for-bane nÃ¥ i juli. T-bane er min foretrukne mÃ¥te Ã¥ reise pÃ¥ nÃ¥r jeg er i Oslo da jeg blir bilsyk av buss. SÃ¥, hvor sent gÃ¥r bussen til Karlsrud, og hvilket nummer stÃ¥r pÃ¥ bussen jeg skal ta? Jeg har vært i Oslo flere ganger og har ingen problemer med Ã¥ finne fram sÃ¥nn egentlig siden jeg har blitt vant til t-bane, men jeg har aldri tatt buss der nede før. Og hvor finner jeg oversikt over bussrutene? 😊 Anonymkode: a183b...be0 Du mÃ¥ sjekke Ruter.no. PÃ¥ en hverdag kan du ikke regne med nattbusser - men Muøig den ruten gÃ¥r sent. Enkelte busser kjører døgnet rundt, T-bane/trikk pleier ha siste kjøring rundt midnatt og mot 01.Â
Gjest Optimo Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg skal til Oslo og lander pÃ¥ Gardermoen sent pÃ¥ kvelden. Jeg regner med Ã¥ være pÃ¥ Oslo S rundt kl 1 pÃ¥ natten. Jeg har hørt rykter om at t-bane ikke gÃ¥r, og at det er buss-for-bane nÃ¥ i juli. T-bane er min foretrukne mÃ¥te Ã¥ reise pÃ¥ nÃ¥r jeg er i Oslo da jeg blir bilsyk av buss. SÃ¥, hvor sent gÃ¥r bussen til Karlsrud, og hvilket nummer stÃ¥r pÃ¥ bussen jeg skal ta? Jeg har vært i Oslo flere ganger og har ingen problemer med Ã¥ finne fram sÃ¥nn egentlig siden jeg har blitt vant til t-bane, men jeg har aldri tatt buss der nede før. Og hvor finner jeg oversikt over bussrutene? 😊 Anonymkode: a183b...be0 Siste t-bane fra Jernbanetorget ser ut til Ã¥ gÃ¥ kl 00:56. Linje 4 Bergkrystallen. Skal du reise senere sier reiseforslagene til Ruter at du kan ta trikken (nr 19, Ljabru) til Holtet og sÃ¥ gÃ¥ et kvarters tid derfra. Jeg hadde spandert pÃ¥ meg en taxi fra Jernbanetorget og opp. Det er 10 minutter Ã¥ kjøre. Du finner rutetabeller og reiseplanlegger pÃ¥ ruter.no. Oslo S heter "Jernbanetorget" for andre transportmidler enn tog.  https://ruter.no/Â
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 Optimo skrev (1 time siden): Siste t-bane fra Jernbanetorget ser ut til å gå kl 00:56. Linje 4 Bergkrystallen. Skal du reise senere sier reiseforslagene til Ruter at du kan ta trikken (nr 19, Ljabru) til Holtet og så gå et kvarters tid derfra. Jeg hadde spandert på meg en taxi fra Jernbanetorget og opp. Det er 10 minutter å kjøre. Du finner rutetabeller og reiseplanlegger på ruter.no. Oslo S heter "Jernbanetorget" for andre transportmidler enn tog.  https://ruter.no/ Tusen takk for hjelpen! Det hjelper veldig! Anonymkode: a183b...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå