AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Hva betyr det når man føler et kraftig magnetisk drag mot en person? Hvor kommer slike følelser fra? Hva heter det, og betyr det at man er gal hvis man føler slike følelser? Anonymkode: 7f3cc...580
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva betyr det når man føler et kraftig magnetisk drag mot en person? Hvor kommer slike følelser fra? Hva heter det, og betyr det at man er gal hvis man føler slike følelser? Anonymkode: 7f3cc...580 Jeg har også opplevd magnetisme sånn sett. Da jeg var på butikken ble jeg bare dratt mot ei kvinne på 70. Og jeg er dame på 50. Der satt vi plutselig klistret sammen, mens hver av oss prøvde å bruke handlevognene til å skille oss fra hverandre. Så ja, jeg har opplevd magnetisk drag mot en annen, men ser ikke at det har noen verdi i real life egentlig. Og ja, jeg ville vært gal hvis jeg hadde ansett henne som mulig partner pga det. Hun var godt gift og det var jeg også. Nå er jeg singel da, men ville ikke vurdert henne, selv om jeg følte et slags kraftig magnetisk drag mot henne! Du hører selv hvor tåpelig dette er? Med kraftig magnetisk drag?? Det betyr ikke annet enn at man er tåpelig! Anonymkode: 56f99...42b 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har også opplevd magnetisme sånn sett. Da jeg var på butikken ble jeg bare dratt mot ei kvinne på 70. Og jeg er dame på 50. Der satt vi plutselig klistret sammen, mens hver av oss prøvde å bruke handlevognene til å skille oss fra hverandre. Så ja, jeg har opplevd magnetisk drag mot en annen, men ser ikke at det har noen verdi i real life egentlig. Og ja, jeg ville vært gal hvis jeg hadde ansett henne som mulig partner pga det. Hun var godt gift og det var jeg også. Nå er jeg singel da, men ville ikke vurdert henne, selv om jeg følte et slags kraftig magnetisk drag mot henne! Du hører selv hvor tåpelig dette er? Med kraftig magnetisk drag?? Det betyr ikke annet enn at man er tåpelig! Anonymkode: 56f99...42b Teit svar Anonymkode: 7f3cc...580 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Har kjent på dette et par ganger i løpet av livet. Begge gangene med menn som jeg hadde en sinnsykt god seksuell kjemi med, uten at noen av oss ønsket noe mer. Hvor det kommer fra vet jeg ikke. Men kan ikke si jeg føler meg særlig gal som har kjent på dette. Anonymkode: 67be3...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har kjent på dette et par ganger i løpet av livet. Begge gangene med menn som jeg hadde en sinnsykt god seksuell kjemi med, uten at noen av oss ønsket noe mer. Hvor det kommer fra vet jeg ikke. Men kan ikke si jeg føler meg særlig gal som har kjent på dette. Anonymkode: 67be3...ad7 Jeg føler det er faktisk litt skummelt å være i nærheten av slike personer på grunn av det uforklarlige "draget" i lufta, det virker på sett og vis dyrisk, man kan rett og slett bli ganske sliten av å stå og motstå det hele tiden. Anonymkode: 7f3cc...580 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg føler det er faktisk litt skummelt å være i nærheten av slike personer på grunn av det uforklarlige "draget" i lufta, det virker på sett og vis dyrisk, man kan rett og slett bli ganske sliten av å stå og motstå det hele tiden. Anonymkode: 7f3cc...580 Har aldri prøvd å motstå det, så det endte alltid med heftig sex i timesvis. Anonymkode: 67be3...ad7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 Kanskje dere er ment for hverandre? Anonymkode: 4d3a1...657 1
Helene Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 Jeg har en sånn person. Det kommer aldri til å bli oss. Men, han ser på meg, og vet akkurat hvordan jeg har det. Vi møtes kanskje hvert 3 år. Tlf samtale, en gang i året. Det er en trygghet for meg å vite at han er der. 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kanskje dere er ment for hverandre? Anonymkode: 4d3a1...657 Det ville vært svært problematisk. Anonymkode: 7f3cc...580
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det ville vært svært problematisk. Anonymkode: 7f3cc...580 Hvorfor? Anonymkode: 5d20b...42f
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 Det handler vel om at man møter en slags "kopi" av seg selv, at man føler en intens samhørighet fordi man har mye til felles og samtidig får en stor respekt og kjærlighet for den andre. Forelskelse er jo på en måte galskap. Du mister mye fornuft, og klarer ikke holde hodet helt klart. Jeg lurer også på hvorfor det er problematisk med de følelsene du kjenner på. Går ut fra at det handler om at personen er opptatt. Anonymkode: 4238c...d47 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 Jeg hadde det sånn da jeg møtte eksen, en uforklarlig dragning, som jeg ikke kunne stå imot, var som jeg var helt maktesløs. Etter 5 år sammen, er jeg fortsatt så ødelagt etter volden og mishandlingen at jeg av og til ikke ser enden på det. Anonymkode: f5c91...94e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #13 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg hadde det sånn da jeg møtte eksen, en uforklarlig dragning, som jeg ikke kunne stå imot, var som jeg var helt maktesløs. Etter 5 år sammen, er jeg fortsatt så ødelagt etter volden og mishandlingen at jeg av og til ikke ser enden på det. Anonymkode: f5c91...94e Jeg håper at du har kommet deg ut av det destruktive forholdet, ellers må du be om hjelp! Anonymkode: 4238c...d47 1
Trolltunge Skrevet 8. juli 2022 #14 Skrevet 8. juli 2022 Kjemi kalles det vel? Noen ganger er det så sterkt at det nærmest slår gnister. Jeg har opplevd det flere ganger. Har da bestandig endt med forhold. Det varte ikke nødvendigvis, men begge opplevde det slik når det skjedde. Jeg har aldri opplevd å oppleve det uten at det var gjensidig. Den siste det skjedde med er jeg gift med.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #15 Skrevet 8. juli 2022 Med magnetisk dragning tolker jeg det som energien oss imellom og ikke samtaler og det å være like på det meste. Jeg har møtt noen sånne iløpet av livet. Jeg blir liksom dratt mot dem og skjønner ikke hvorfor. Mannen er en av dem. Møtte han flere ganger på fest før vi ble sammen. Det var liksom ikke passelig at jeg og han skulle bli sammen, men vi klarte ikke å ikke sitte ved siden av hverandre, kjenne på lukt og høre på stemmen. Varmen hans var liksom varmere enn hos andre. Vi er gift og har vert sammen i snart 10 år. Folk reagerte veldig da vi ble sammen pga aldersforskjell og div. Men alle skjønner nå at det var ment til å være oss. Vi har to barn og har det veldig fint sammen. Jeg har en teori om det kan være en jeg har kjent i et tidligere liv 🤭 Anonymkode: 0b387...732
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #16 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det handler vel om at man møter en slags "kopi" av seg selv, at man føler en intens samhørighet fordi man har mye til felles og samtidig får en stor respekt og kjærlighet for den andre. Forelskelse er jo på en måte galskap. Du mister mye fornuft, og klarer ikke holde hodet helt klart. Jeg lurer også på hvorfor det er problematisk med de følelsene du kjenner på. Går ut fra at det handler om at personen er opptatt. Anonymkode: 4238c...d47 Det er litt det jeg føler, det viker som vi er veldig like personligheter på et visst plan. Ja kanskje det er det som kalles kjemi. Kanskje møtt i tidligere liv, kanskje en veldig fjern slektning. Jeg har bare lyst til å sitte rygg mot rygg og kjenne på energien, eller legge hodet på fanget til personen. Anonymkode: 7f3cc...580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå