Gå til innhold

Ang charterreiser og streik

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er Ving en del av SAS? Vil jo helst unngå å bestille gjennom SAS nå som der er så mye problemer 

Anonymkode: 08b72...c76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi reiste nettopp med Ving og såvidt jeg forstår bruker de egne fly, sunclass. Så har ikke noe med SAS å gjøre. 

Anonymkode: aa150...725

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er Ving en del av SAS? Vil jo helst unngå å bestille gjennom SAS nå som der er så mye problemer 

Anonymkode: 08b72...c76

Ving er ikke en del av SAS, de var en del av Thomas Cook, men usikker hva som skjedde etter at TC gikk konkurs for 3 år siden. De er uansett ikke en del av SAS, og har som AB svarte sitt eget flyselskap som idag heter Sunclass. Men de har ikke nok maskiner til å dekke opp alle Ving sine flygninger. Så de leier Ving inn andre flyselskap, deriblant SAS. på en del destinasjoner og avganger.

AnonymBruker
Skrevet

Ving bruker faktisk flyvninger fra SAS på enkelte strekninger. 

Anonymkode: 3f0f2...32e

AnonymBruker
Skrevet

Ving bruker eget selskap. De bruker Sunclass airlines ( et dansk flyselskap) som tidligere var Thomas Cook. 

Anonymkode: a4121...db1

Skrevet

Sist gang jeg reiste med ving var det SAS som sto for flyturen

AnonymBruker
Skrevet
Topsi skrev (4 minutter siden):

Sist gang jeg reiste med ving var det SAS som sto for flyturen

Var det charter ferie? Eller pakkereise med rutefly?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var det charter ferie? Eller pakkereise med rutefly?

Charter

AnonymBruker
Skrevet

Ving bruker flere forskjellige flyselskaper, bare gå inn på Finn å se på pakkereisene.

Anonymkode: 875f3...d1a

AnonymBruker
Skrevet

Leser nå under spørsmål og svar på ving at Sunclass benyttes på den største delen av deres charter program, men de bruker nok andre på noen turer. Hvilke vet jeg ikke. Vi var nylig på Kreta, og da var det Sunclass.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leser nå under spørsmål og svar på ving at Sunclass benyttes på den største delen av deres charter program, men de bruker nok andre på noen turer. Hvilke vet jeg ikke. Vi var nylig på Kreta, og da var det Sunclass.

https://www.ving.no/kundeservice#humany-ving-norge=/2352-hvilke-flyselskaper-benytter-ving

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...