Kaiak Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 Hei! Det føles rart og teit å skrive dette innlegget. Ikke døm meg 🙏 Jeg er gravid i uke 5 + 0 i dag. Har tatt mange graviditetstester med både morgenurin og kveldsurin de siste dagene, og de viser to knallsterke streker. Jeg er kjempeglad og litt i (positivt) sjokk ❤️ Og man skulle jo trodd jeg var glad også for å ha NULL symptomer. Men nå i dag, da jeg bikket uke 5, er jeg plutselig begynt å bli litt engstelig. Det eneste symptomet på graviditet for min del, er uteblitt mens. Ellers er jeg i så god form som aldri før. Jeg er ikke kvalm. Jeg har ikke vonde bryster. Jeg har masse energi til å jobbe, gå, løpe og trene tung styrke. Jeg spiser akkurat som før, både i mengde og type mat. Jeg er i toppform psykisk. Det eneste som begynner å tære på psyken nå, er at jeg ikke har symptomene jeg hører "alle" har på dette stadiet. Gud, så dumt dette høres ut. Men kan noen være så snill og fortelle meg om samme erfaring? ❤️ Har lest en del om dette, men trenger å høre mer for å få tilbake roen.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Jeg forstår deg, siden «alle» snakker om masse symptomer så føler man at det er nor galt om man ikke har noe selv. Men jeg har heller ikke hatt noe særlig til symptomer. Bare fått ømmere pupper med tiden, er nå snart 19 uker 😛 vi bestilte tidlig ultralyd kun fordi jeg virkelig ikke kjente på meg at noe skjedde med unntak av uteblitt mens. Pris deg lykkelig over at du er i god form! Det kan plutselig snu 🙈 Anonymkode: b474c...1c2 1
mingus Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Du høres ut som meg i uke 5, men jeg ønsket meg VIRKELIG tilbake dit da jeg kom til 6 uke og hang over dass en halvannen måneds tid 😅 1
Kaiak Skrevet 8. juli 2022 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg forstår deg, siden «alle» snakker om masse symptomer så føler man at det er nor galt om man ikke har noe selv. Men jeg har heller ikke hatt noe særlig til symptomer. Bare fått ømmere pupper med tiden, er nå snart 19 uker 😛 vi bestilte tidlig ultralyd kun fordi jeg virkelig ikke kjente på meg at noe skjedde med unntak av uteblitt mens. Pris deg lykkelig over at du er i god form! Det kan plutselig snu 🙈 Anonymkode: b474c...1c2 Åh, tusen takk for at du skriver. Dette hjalp ❤️
Kaiak Skrevet 8. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2022 mingus skrev (4 minutter siden): Du høres ut som meg i uke 5, men jeg ønsket meg VIRKELIG tilbake dit da jeg kom til 6 uke og hang over dass en halvannen måneds tid 😅 Haha! Oooofff ❤️ Jeg tar til meg det du sier og skal heller nyte. Takk for respons ❤️
mingus Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 Kaiak skrev (Akkurat nå): Haha! Oooofff ❤️ Jeg tar til meg det du sier og skal heller nyte. Takk for respons ❤️ Bare hyggelig, og gratulerer med babyen i magen ^^ Ingenting er for dumt å spørre om, man har jo et lite liv groende inni seg som man for alt i verden vil det skal gå bra med, så ja Jeg har skrevet ørten innlegg her for et år siden under anonymbruker fordi jeg følte jeg maste så mye om dumme spørsmål, og trodde jeg mistet babyen hvert øyeblikk! Blødninger noen dager etter sex, stikkinger i livmor, storebror hoppa på magen min, osv osv Alt gikk bra, babyen er født for noen måneder siden ligger og sover nå... enn så lenge 😄
Kaiak Skrevet 8. juli 2022 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2022 mingus skrev (21 minutter siden): Bare hyggelig, og gratulerer med babyen i magen ^^ Ingenting er for dumt å spørre om, man har jo et lite liv groende inni seg som man for alt i verden vil det skal gå bra med, så ja Jeg har skrevet ørten innlegg her for et år siden under anonymbruker fordi jeg følte jeg maste så mye om dumme spørsmål, og trodde jeg mistet babyen hvert øyeblikk! Blødninger noen dager etter sex, stikkinger i livmor, storebror hoppa på magen min, osv osv Alt gikk bra, babyen er født for noen måneder siden ligger og sover nå... enn så lenge 😄 Tusen takk for det - det er skikkelig stas og veldig overraskende (gikk meget fort 😵🙈) Første gang, så vet jo ingenting! Godt å høre vi er flere som plutselig blir engstelige for både ditt og datt. ❤️ Og godt å høre alt går bra med deg og baby 😍 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 Jeg var kjepphøy og tenkte at dette svangerskapet var lekende lett, null kvalme og null problemer. Så kom uke 8... 🤢🤢🤢🤢🤢 Anonymkode: 59732...797
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 Har hatt to svangerskap, ingen symptomer så tidlig i noen av de. Har ikke hatt voldsomme symptomer senere i svangerskapene heller forsåvidt, har vært ganske heldig der. Anonymkode: 7588e...a25
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 Helt normalt! Symptomene kan komme før du aner det, nyt den gode formen mens du kan. Noen er i toppform hele veien og merker knapt at de er gravide, mens andre kaster opp i ni måneder. Anonymkode: b1eb1...3fb
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før i uke 6, da jeg ikke hadde noen åpenbare symptomer før det. Og eneste symptomene mine da var trøtthet og ømme bryst. Kvalmen kom aldri 🙂😜 Merket knapt jeg var gravid i hele første og begynnelsen av andre trimester. Er nå i uke 26. Anonymkode: b289a...ea2
mingus Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 Kaiak skrev (2 timer siden): Tusen takk for det - det er skikkelig stas og veldig overraskende (gikk meget fort 😵🙈) Første gang, så vet jo ingenting! Godt å høre vi er flere som plutselig blir engstelige for både ditt og datt. ❤️ Og godt å høre alt går bra med deg og baby 😍 Andregangs her, men var nervevrak etter 6mnd prøving og livredd for å miste henne nå som hun endelig satt 😅 takk, håper alt går godt og du slipper unna den verste kvalmen 😊 1
Eplejuice123 Skrevet 8. juli 2022 #13 Skrevet 8. juli 2022 Gled deg til uke 7-8 🤢 eller, du kan være heldig! Håper du slipper kvalme og alt det der👍 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #14 Skrevet 8. juli 2022 Hadde absolutt ingen symtomer før jeg kom til uke 17 og babyen beveget seg. Har aldri hatt så mye energi som da, hverken kvalm, trøtt eller sliten. Innimellom glemte jeg at jeg var gravid, inntil magen poppet ut i uke 25. Anonymkode: b4b28...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #15 Skrevet 8. juli 2022 Ganske vanlig å ikke ha symptomer så tidlig. Bare vent. Anonymkode: 16d8d...9b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå