MakeItHappen Skrevet 8. juli 2022 #1 Skrevet 8. juli 2022 (endret) Hva er deres erfaring med breakup sex? Vi er midt i et brudd og knuller mer enn da vi var nyforelsket, og sexen er mye råere. Så ikke dette komme. Er på en måte siste krampetrekning. Endret 8. juli 2022 av MakeItHappen
Snok1 Skrevet 8. juli 2022 #2 Skrevet 8. juli 2022 Når jeg har vært i brudd har jeg sluttet å ha sex med partner-som-skal-bli-ekspartner. For å svare på spørsmålet: Nei, ingen erfaring. 2
Helene Skrevet 8. juli 2022 #3 Skrevet 8. juli 2022 Tidligere erfaringer, mange år siden, ja hadde break up sex. Det var fint. I dag, i brudd, han sier så mange stygge ting til meg, så orker ikke tanken på nærhet. Sover på eget rom.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 MakeItHappen skrev (2 timer siden): Hva er deres erfaring med breakup sex? Vi er midt i et brudd og knuller mer enn da vi var nyforelsket, og sexen er mye råere. Så ikke dette komme. Er på en måte siste krampetrekning. Fordi dere har panikk om det blir lenge til neste gang? Eller dere føler for hverandre fortsatt. Anonymkode: 57694...95d
AndersenG Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 Tja. det merker dere vel. Min favoritt-eks og jeg knullet i to år etter jeg slo opp. begge var single, kåte og trengte sex.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 MakeItHappen skrev (11 timer siden): Hva er deres erfaring med breakup sex? Vi er midt i et brudd og knuller mer enn da vi var nyforelsket, og sexen er mye råere. Så ikke dette komme. Er på en måte siste krampetrekning. Hmmm…. Nå fikk jeg plutselig tanker om det er egentlig breakup sex jeg og mannen har😳. Vi var nesten med å gå fra hverandre for to år siden og i fjor så gav jeg han ett ultimatum. Nå er vi tettere på hverandre enn noen gang og har hatt mye sex det siste året. Mye råere sex samt snakket om vi skal gå litt lengre (foreløpig fantasier, men vi tenner på det begge to). Nå fikk jeg nye grubletanker om det rett og slett er siste krampetrekning i forholdet vårt (vi er i midten av førtiårene, så jeg vil nok ikke bli nedringt av andre menn hvis forholdet tar slutt for å si det sånt ) Anonymkode: 06841...6e7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 Helt uaktuelt å skulle hatt sex med noen jeg var i et brudd med/har brutt med. Anonymkode: 40c9f...cbf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå