iss Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 Noen som har erfaring med den kremen? Lurte på å bestille på tax free, og den var på ekstra tilbud, men spar 500 kr.. Både ansiktskrem og øyekrem til 380 kr. Synspunkter??
Gjest Gjesta Skrevet 16. november 2005 #2 Skrevet 16. november 2005 Øyenkremen er veldig god. Den andre kremen ga for lite næring til den tørre huden min, men hvis du har normal hud, er den sikkert glimrende.
Gjest Gjest_magika_* Skrevet 17. november 2005 #3 Skrevet 17. november 2005 jeg bruker også den øyekremen.kjempegod!liksom løfter og friskner til huden. har brukt den i 1 1/2 år,og bytter ikke før jeg må over til sterkere saker!
Miracl3 Skrevet 17. november 2005 #4 Skrevet 17. november 2005 Jeg elsker øyekremen, den har gjort så de svarte ringene mine er borte. Ansiktskremen er fin til min hudtype som er blandingshud. Den er verken spesiell fet eller tørr men huden min gløder av kremen. Du burde prøve den hvis du har blandingshud/normal hud. En annen ting som du burde få med deg fra taxfree er YSL sin pakke med mascara, øyesminkefjerner og en tryllepenn til å bruke under øynene.
iss Skrevet 17. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2005 Takker for hjelpen.. Høres ut som om spesielt øyekremen er noe for meg! har mørke ringer , så kanskje jeg blir kvitt de??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå