Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kjæreste som har vært mye utro i tidligere forhold. Nå har han vært utro mot meg også, og jeg er helt knust. Han sa alltid til meg at jeg var hans store kjærlighet og at han ikke hadde interesse for andre damer, men allikevel falt han for fristelsen i forrige måned. 

Anonymkode: c5308...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har en kjæreste som har vært mye utro i tidligere forhold. Nå har han vært utro mot meg også, og jeg er helt knust. Han sa alltid til meg at jeg var hans store kjærlighet og at han ikke hadde interesse for andre damer, men allikevel falt han for fristelsen i forrige måned. 

Det sa han sikkert til de tidligere kjærestene sine også. Og det kommer han til å si til de neste. Han her er åpenbart en av de der ordtaket «En gang utro, alltid utro» faktisk stemmer.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat i samme båt som deg nå.

Har en tråd her inne der overskriften er at han alltid har sagt at han elsker kroppen min, men er utro noe ei som ser stikk motsatt ut.

Les hva jeg skriver og hva folk svarer meg.

Sender deg masse gode tanker❤️

Anonymkode: 47247...afc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme båt her også 🙃

Anonymkode: b38aa...66f

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen av dere 3 ovenfor selv vært utro? 

Statistisk så skal 1 av dere ha vært det, eller kommer til å være det. 

Anonymkode: 8d333...037

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Har ingen av dere 3 ovenfor selv vært utro? 

Statistisk så skal 1 av dere ha vært det, eller kommer til å være det. 

Anonymkode: 8d333...037

Jeg har vært emosjonelt utro dvs to ganger tidligere i livet mitt, da jeg har vært i forhold og har plutselig blitt betatt av menn jeg har blitt kjent med.

Første gangen var det en mann som minte meg veldig om en ex-kjæreste jeg hadde problemer med å glemme, og siste gangen for noen år siden så var det med en fyr som gav meg masse oppmerksomhet og komplimenter, og jeg var veldig overrasket over at jeg tok det til meg.

Han inviterte meg på skogtur og jeg ble med for spenningens skyld, og da denne mannen begynte å stryke meg over ryggen fikk jeg helt hetta og ville bare hjem.

Denne mannen visste at jeg var i forhold og kjente også til kjæresten min.

Jeg fikk dårlig samvittighet men føler ikke at jeg gjorde noe galt.

Nå er ikke jeg en dame som har så stort behov for oppmerksomhet og det å bli sett av andre hele tiden, i motsetning til kjæresten min som er helt ekstremt opptatt av å bli begjært og sett opp til av andre mennesker og andre damer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en tråd her inne der overskriften er at han alltid har sagt at han elsker kroppen min, men er utro noe ei som ser stikk motsatt ut.

Er eksen din sexavhengig tror du?

AnonymBruker
Skrevet

Nja, det er ikke akkurat like situasjoner. "Din" kar er notorisk utro (i både tidligere forhold og med deg).

Anonymkode: bc56f...08f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nja, det er ikke akkurat like situasjoner. "Din" kar er notorisk utro (i både tidligere forhold og med deg).

Ops, meg over. Ser at begge situasjonar inneheld ein notorikar. Beklagar! 

AnonymBruker
Skrevet

Kjærester må vel være det enkleste å dumpe.

Mye værre når man er gift og er knyttet sterkt sammen med barn, lån, famile etc.

DUMP, ha selvrespekt jenter!

Anonymkode: 38698...0b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært emosjonelt utro dvs to ganger tidligere i livet mitt, da jeg har vært i forhold og har plutselig blitt betatt av menn jeg har blitt kjent med.

Første gangen var det en mann som minte meg veldig om en ex-kjæreste jeg hadde problemer med å glemme, og siste gangen for noen år siden så var det med en fyr som gav meg masse oppmerksomhet og komplimenter, og jeg var veldig overrasket over at jeg tok det til meg.

Han inviterte meg på skogtur og jeg ble med for spenningens skyld, og da denne mannen begynte å stryke meg over ryggen fikk jeg helt hetta og ville bare hjem.

Denne mannen visste at jeg var i forhold og kjente også til kjæresten min.

Jeg fikk dårlig samvittighet men føler ikke at jeg gjorde noe galt.

Nå er ikke jeg en dame som har så stort behov for oppmerksomhet og det å bli sett av andre hele tiden, i motsetning til kjæresten min som er helt ekstremt opptatt av å bli begjært og sett opp til av andre mennesker og andre damer.

Og hvilken unnskyldning har du brukt for deg selv for å komme til den konklusjonen.

-Han gjorde fremstøt, du reagerte positivt.

-Han inviterte deg på date. Du ble med, hvilken signaler sender du ut da??

-Han penetrerte deg ikke og derfor gjorde du ikke noe galt??? Er det ditt forsvar

De har et seriøst problem med grenser, lojalitet i forhold til partner. Du var emosjonelt utro så det holder og din partner kan ikke stole på deg. Fortell han den historien og så vil han store problemer med å godta at "ingenting" skjedde. Du la til rette for det men trakk deg i siste liten.... sikkert.

Så mannen din kan gå på date med andre damer bak din rygg , så lenge de ikke puler er det ok??

Anonymkode: 8f4f1...ef7

AnonymBruker
Skrevet

De var altså kjent fra før at det er en vane for ham? Da er det jo høyrisiko å gå inn i et forhold. Å ikke være utro krever omtrent samme minimumsnivå av empati som å ikke være voldelig, altså nesten ingenting. Et større rødt flagg enn tidligere utroskap skal det godt gjøres å finne.

Anonymkode: 97047...a63

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En gang utro kan være en tabbe / feilgrep. ( som man lærer av) . Flere ganger utro er en livsstil / bevisst valg . Å ingenting å samle på. Men pga av at notorisk utro finner seg svake partnere med lavt selvbilde , som aksepterer utroskap , vil sånne problemstillinger alltid eksistere . Dessverre . 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En gang utro, alltid utro..! Noen svært få ganger er det en gang men de som gjør sånt gjør det flere ganger!

Anonymkode: 5d433...44e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...