AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Del Skrevet 8. juli 2022 Hei! Jeg reiser til paris om noen måneder. Prøver å finne hotell, men synes det er vanskelig å vite hvor jeg burde bo. Er det noen som har anbefalinger om rimelige hoteller med god plassering? Har forstått det sånn at Latinerkvarteret er sentrum. Stemmer dette? Burde jeg gå for dette området for å bo sentralt? Anonymkode: 9347a...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Del Skrevet 9. juli 2022 Ingen som har noen anbefalinger? Anonymkode: 9347a...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Del Skrevet 9. juli 2022 Hva med airBnb eller noe sånn? Anonymkode: 189a3...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Del Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva med airBnb eller noe sånn? Anonymkode: 189a3...244 Sjekket dette, men var faktisk dyrere enn rimelige og greie hotell. Hadde kanskje spart noe om vi var flere som reiste. Anonymkode: 9347a...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Del Skrevet 9. juli 2022 Her har vært i Paris 3 ganger, og dette er definitivt det beste hotellet jeg har bodd på: Les Plumes Hotel Det ligger i en stille bakgate, kort vei til det meste, og i et hyggelig område. Ser det også har fått 9,1 på score på Booking.com :) N Anonymkode: ee62d...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå