AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #1 Del Skrevet 8. juli 2022 Hei. Det er 2 dager til jeg egentlig skal ha mensen. Har sykt ømme bryster, kastet nesten opp, aldri hatt sånn før ved mensen. Jeg begynte og blø litt smått idag. Er egentlig 2 dager til mensen. Med forrige svangerskap blødde jeg litt ved forventet mens trodde jeg fikk mensen men var gravid. Men nå har jeg plutselig fått smerter i ryggen som er som milde rier.(aldri hatt før). Noen som har hatt lignende? Får ikke sove pga vondt. Anonymkode: b7005...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #2 Del Skrevet 8. juli 2022 Hei. Vanskelig å si hva det kan være. Det kan være at du er gravid også har du en svangerskapsblødning pga hormoner, og at smertene du har er knyttet til svangerskap. Jeg har alltid hatt litt rivende smerter nederst i magen når jeg har vært gravid. Det kan også være at du har fått tidlig mensen. Selv om du har hatt regelmessig mensen og ikke brukt å ha slike smerter eller vonde bryst før, så kan ting plutselig forandre seg. Eller det kan være at du er gravid, og har en kjempe tidlig spontanabort. Når jeg har mistet har jeg hatt rie smerter, og det har startet med litt blødning før det da har økt etter noen dager. Veldig mange svangerskap ender i spontanabort så tidlig at mange ikke er klart over at de er gravide, og bare tror det er mensen. Du kan jo enten ta en graviditetstest, som muligens vil vise positivt nå om du er gravid, eller du kan vente å se om blødningen øker. Øker den så er det å forvente at det enten er mensen eller en sa. Håper at det bare er en hormonell blødning du har da☺️ Anonymkode: 183b7...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #3 Del Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Vanskelig å si hva det kan være. Det kan være at du er gravid også har du en svangerskapsblødning pga hormoner, og at smertene du har er knyttet til svangerskap. Jeg har alltid hatt litt rivende smerter nederst i magen når jeg har vært gravid. Det kan også være at du har fått tidlig mensen. Selv om du har hatt regelmessig mensen og ikke brukt å ha slike smerter eller vonde bryst før, så kan ting plutselig forandre seg. Eller det kan være at du er gravid, og har en kjempe tidlig spontanabort. Når jeg har mistet har jeg hatt rie smerter, og det har startet med litt blødning før det da har økt etter noen dager. Veldig mange svangerskap ender i spontanabort så tidlig at mange ikke er klart over at de er gravide, og bare tror det er mensen. Du kan jo enten ta en graviditetstest, som muligens vil vise positivt nå om du er gravid, eller du kan vente å se om blødningen øker. Øker den så er det å forvente at det enten er mensen eller en sa. Håper at det bare er en hormonell blødning du har da☺️ Anonymkode: 183b7...673 Ja håper det også! Har plutselig litt brukt blod nå på morgenen og livmortappen er plutselig lukket igjen. Får bare ta tålmodigheten til hjelp Anonymkode: b7005...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå