Snehvit Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #21 Skrevet 26. mars 2002 Ut fra det du skriver, kommer jeg nok til å satse på bare Visa jeg også. Det er greit med en viss formening om hvor mye penger jeg bør ha på den kontoen, så derfor håper jeg du kan svare på hvor mye penger du brukte på de to ukene. Jeg er forresten litt nysgjerrig på disse iguanene som befinner seg rundt hotellet. Er de farlige? Snehvit
Gjest gurimalla Skrevet 27. mars 2002 #22 Skrevet 27. mars 2002 Visa fungerer stort sett bra i Mexico, men husk at dere betaler sinnsyke gebyrer når dere bruker visa. Når det er tilgang til safe på hotellet bruker jeg alltid å ha med en del dollar, da det blir billigere. Jeg reiser også med flere kort, da jeg har opplevd at kortet ikke virker (det var penger på kortet). Det er så irriterende å få ødelagt ferien fordi man bare har satset på visa.
1234 Skrevet 29. mars 2002 #23 Skrevet 29. mars 2002 Hei Enig med forrigeinnlegg. Ta med noen dollar, du kan veksle om i resepsjonen på hotellet eller i bankene inne i Playa. Gebyr for uttak er kr 35.- (tror jeg, husker kanskje feil), så vi synes ikke det var så ille.Vi tok ikke ut så mange ganger. Husker ikke helt hvor mye penger vi brukte, men du bør nok ha litt mer enn du har tenkt til å bruke, i tilfelle du må til lege etc.. Det koster penger, du får ikke igjen på forsikring før du kommer hjem (bare et eksempel). Med utfluktene tror jeg at vi brukte ca 5000 - 6000 kr, men vi handlet ikke så mye. (delfinsvømming koster jo en del da, så....). Iguanene er ikke farlige, de er bare litt ekle om du skulle være så "heldig" å få tatt på en.... De er overalt og du blir forst vant med dem. De er dorske og late og leter kun etter mat. Nå er det ikke lenge igjen til du reiser Snehvit!
Engel Skrevet 4. april 2002 #24 Skrevet 4. april 2002 Bare en liten kommentar ang. kriminalitet. Vi opplevde ikke noe sånt da vi var i Mexico, men etter å ha kommer hjem hørte vi om et par som hadde vært der samtidig med oss som hadde fått stjålet alt de hadde! (Hvordan det hadde skjedd er jeg ikke sikker på). Vi ble også sterkt frarådet å leie bil der pga landeveisrøvere. Men så lenge man er i nærheten av andre folk, passer på at det er folk i nærheten når dere legger fra dere ting på stranda osv. tror jeg det går veldig greit! Som sagt hadde vi ingen problemer, bare positive opplevelser!12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå