AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Matchet med en fyr for 2 dager siden, og helt siden første melding har komplimentene bare pøst rett ut. Alt fra at jeg er vakker, virker smart, er den «perfekte» jenta fordi vi har veldig lik musikksmak og helt til at han ønsker å se meg rødme i virkeligheten (dette var etter at jeg sa at et av komplimentene fikk meg til å rødme). Personlig synes jeg han er helt grei. Han er 178, godt med hår, smilehull, men ser gjennomsnittlig ut, noe som jeg ikke har imot da jeg liker litt middels gutter kanskje? Vi har tekstet en del fram og tilbake, og han sa at han hadde hele juli fri (tenker han hinter tim at enten jeg skal komme til byen hans eller motsatt) men hva tenker dere? Er dette en form lovebombing? Jeg liker komplimenter, men når det blir for mye kan jeg føle meg kvelt og ukomfortabel. Jeg ser jo bra ut, er ung (han er 24, jeg er 20) får stadig høre at jeg er veldig pen, har bra klesstil, får oppmerksomhet osv. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ikke er helt sikker. De komplimentene jeg pleide å få av exen min i starten virket mer genuine enn disse. Da var det mer på hvor fine øyne jeg har, hvor naturlig vakker og fin personlighet jeg har, og slik var det ut hele forholdet. Nå var ikke han akkurat den rette, og var en tidligere badboy, så der kunne jeg ha spart meg. Noen tanker rundt dette? Han inviterte meg på sånn indirekte på vinkveld. Hva tenker dere om menn som overdriver med komplimenter? Er de kun ute etter et ligg, eller kan det være genuint? Er de usikre, og tror at de ikke fortjener jenta de holder på med? Vil gjerne høre fra både menn, kvinner og alt imellom. Anonymkode: 4310d...948
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Her gikk det fort i svingene!! skulle stå LOVEBOMBING* beklager. TS Anonymkode: 4310d...948
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Jeg hadde mistet interessen jævlig fort. Gjør han noe forsøk på å bli skikkelig kjent med deg, eller er det bare overfladisk og du er helt perfekt? Anonymkode: 8b75e...e6b 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Han jo ikke mye annet en overflaten å gå ut i fra på en dating app… Anonymkode: 8ee9b...d88 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Synes sånt er sykt kleint, man ville ikke sakt sånne ting i virkeligheten en gang, men de sier det til fremmede på nettet. 🤦♀️ Anonymkode: ff24b...df5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Er de kun ute etter et ligg, eller kan det være genuint? Anonymkode: 4310d...948 Han prater selvsagt mye piss. Men han kan jo være ute etter forhold likevel. Anonymkode: fc4c4...797 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #7 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg hadde mistet interessen jævlig fort. Gjør han noe forsøk på å bli skikkelig kjent med deg, eller er det bare overfladisk og du er helt perfekt? Anonymkode: 8b75e...e6b Ham har spurt meg om hva jeg tenker å gjøre i Oslo ettersom jeg fortalte han at jeg flytter dit neste år for å studere. Har bare spurt meg om hvilke studie, og at jeg virker smart osv, men det føles jo litt merkelig? Føler det blir litt for mange komplimenter, og jeg har jo ikke komplimentert han noe særlig tilbake. TS Anonymkode: 4310d...948
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #8 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Synes sånt er sykt kleint, man ville ikke sakt sånne ting i virkeligheten en gang, men de sier det til fremmede på nettet. 🤦♀️ Anonymkode: ff24b...df5 Helt klart!! Litt stusslig er det jo, men så skjønner jeg om det er fordi han kanskje føler seg litt usikker (?) Han er jo hverken verdens kjekkeste eller høyeste. I tillegg så jobber han som barista (ikke at det er et dårlig yrke, så klart) TS Anonymkode: 4310d...948
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #9 Skrevet 8. juli 2022 Tror det kommer mest av usikkerhet, og at han er veldig interessert og ønsker å holde deg varm. En 24-åring er ikke verdens mest drevne på sjekking, han prøver vel sterkt på å holde på deg. Du kan vel gi ham en sjanse, og se hvordan det går. Med tanke på jobben hans, så kan mye forandre seg når han er såpass ung. Mange som tar utdannelse etter at de har jobbet noen år. Anonymkode: ef150...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #10 Skrevet 8. juli 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Personlig synes jeg han er helt grei. Han er 178, godt med hår, smilehull, men ser gjennomsnittlig ut, noe som jeg ikke har imot da jeg liker litt middels gutter kanskje? Anonymkode: 4310d...948 Hvorfor matchet du med en du synes ser "helt grei ut" i stedet for en du synes er veldig kjekk? Anonymkode: 8191a...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #11 Skrevet 8. juli 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor matchet du med en du synes ser "helt grei ut" i stedet for en du synes er veldig kjekk? Anonymkode: 8191a...bc0 Det var dette med å matche på eget nivå da, og i tillegg holde seg litt unna topp ti for å unngå å bare bli brukt. Anonymkode: a23d4...a1c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #12 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Matchet med en fyr for 2 dager siden, og helt siden første melding har komplimentene bare pøst rett ut. Alt fra at jeg er vakker, virker smart, er den «perfekte» jenta fordi vi har veldig lik musikksmak og helt til at han ønsker å se meg rødme i virkeligheten (dette var etter at jeg sa at et av komplimentene fikk meg til å rødme). Personlig synes jeg han er helt grei. Han er 178, godt med hår, smilehull, men ser gjennomsnittlig ut, noe som jeg ikke har imot da jeg liker litt middels gutter kanskje? Vi har tekstet en del fram og tilbake, og han sa at han hadde hele juli fri (tenker han hinter tim at enten jeg skal komme til byen hans eller motsatt) men hva tenker dere? Er dette en form lovebombing? Jeg liker komplimenter, men når det blir for mye kan jeg føle meg kvelt og ukomfortabel. Jeg ser jo bra ut, er ung (han er 24, jeg er 20) får stadig høre at jeg er veldig pen, har bra klesstil, får oppmerksomhet osv. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ikke er helt sikker. De komplimentene jeg pleide å få av exen min i starten virket mer genuine enn disse. Da var det mer på hvor fine øyne jeg har, hvor naturlig vakker og fin personlighet jeg har, og slik var det ut hele forholdet. Nå var ikke han akkurat den rette, og var en tidligere badboy, så der kunne jeg ha spart meg. Noen tanker rundt dette? Han inviterte meg på sånn indirekte på vinkveld. Hva tenker dere om menn som overdriver med komplimenter? Er de kun ute etter et ligg, eller kan det være genuint? Er de usikre, og tror at de ikke fortjener jenta de holder på med? Vil gjerne høre fra både menn, kvinner og alt imellom. Anonymkode: 4310d...948 Her hadde jeg passa på å ikke bli intim før du selv er sikker på at han selv er drømmemannen, kjekk og smart osv. Hvordan tenker han det bør være når du drar dit da? Skal du inn på hotell som du selv betaler eller er han spandabel, eller er det bare dagstur? Ikke finn på å sove på sofa hos han ihverfall. Jeg tenker det er best at han kommer til din by, og så drar dere på date. Middag eller kaffe eller hva som er aktuelt. Mange menn ønsker å få seg noe, og tror store ord gir han tilgangen han vil ha. Ta det helt lugnt. Ta en kaffe og døm hardt. Er han snill, er han intressert i dine meninger og tanker og erfaringer på en respektfull måte eller er han en umoden kødd uten fremtidsplaner og empati. Anonymkode: cfefc...1d9 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #13 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Helt klart!! Litt stusslig er det jo, men så skjønner jeg om det er fordi han kanskje føler seg litt usikker (?) Han er jo hverken verdens kjekkeste eller høyeste. I tillegg så jobber han som barista (ikke at det er et dårlig yrke, så klart) TS Anonymkode: 4310d...948 Jo det er et dårlig yrke. Det er ikke et yrke. Det er en jobb man tar uten å ta utdanning. Finn den en med god utdanning. Ønsler du selv en god jobb og god utdanning? Anonymkode: cfefc...1d9 1
Blåjojo Skrevet 8. juli 2022 #14 Skrevet 8. juli 2022 Bruk litt mer tid på å bli bedre kjent. Er han genuint interessert i deg, så ønsker han å vite mer om deg. Bestem deg for om du ønsker å møte ham, og om du ønsker å være intim med ham, og hold deg til det du har bestemt og føler er rett for deg. 2
billie833111 Skrevet 8. juli 2022 #15 Skrevet 8. juli 2022 Vinkveld hjemme hos han selv, eller vinkveld ute på byen? STOR forskjell som viser hans intensjoner. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 8. juli 2022 #16 Skrevet 8. juli 2022 billie833111 skrev (3 minutter siden): Vinkveld hjemme hos han selv, eller vinkveld ute på byen? STOR forskjell som viser hans intensjoner. Jøss... Ditta var je itte klar over. Hvilke intensjoner "viser" man ved det ene eller det andre alternativet, om jeg får spørre? 🤔
Sensi Skrevet 8. juli 2022 #17 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker 42 skrev (2 timer siden): Jøss... Ditta var je itte klar over. Hvilke intensjoner "viser" man ved det ene eller det andre alternativet, om jeg får spørre? 🤔 Litt usikker på om du mener det, men… Vinkveld hjemme - ikke bli overrasket om daten ønsker noe mer enn å drikke vin. Hva som blir sagt spiller ingen rolle. Har du ikke lyst på et ligg, så ikke dra hjem til noen. Vinkveld ute på byen er safe. Men ta en taxi alene hjem om du ikke ønsker et ligg eller spørsmål eller press. Der finnes selvsagt flotte menn som heller ikke ønsker et ligg ved første anledning. 2
Sensi Skrevet 8. juli 2022 #18 Skrevet 8. juli 2022 Jeg er ferdig med dating livet for lengst, men har gjort meg noen erfaringer. Akkurat passe er best. Det gjelder det meste her i livet 😊. For mange komplimenter blir kvelende. Det tar bort det genuine og kan være et rødt flagg. Men det kan også hende han er usikker og veldig keen. Du kan jo si fra på en hyggelig måte og se hvordan han reagerer. Blir han snurt og ikke klarer å ta imot en tilbakemelding så vet du det. 1
AnonymBruker 42 Skrevet 8. juli 2022 #19 Skrevet 8. juli 2022 (endret) Sensi skrev (1 time siden): Litt usikker på om du mener det, men… Vinkveld hjemme - ikke bli overrasket om daten ønsker noe mer enn å drikke vin. Hva som blir sagt spiller ingen rolle. Har du ikke lyst på et ligg, så ikke dra hjem til noen. Vinkveld ute på byen er safe. Men ta en taxi alene hjem om du ikke ønsker et ligg eller spørsmål eller press. Der finnes selvsagt flotte menn som heller ikke ønsker et ligg ved første anledning. Javisst ment jeg det Så jeg kan mao. gå ut ifra at de som har invitert meg hjem egentlig bare har hatt lyst på sex, og de bare har brukt "mat&vinoz" som noen slags påskudd og agn, altså? Nå som jeg vet motivet til disse slue damene, skjønner jo at vinkveld ute er litt safere når du legger det frem slik -selv om jeg synes det er langt koseligere og letter å bli kjent med folk på "hjemmedate", da Skal huske "taxitrikset" om en date skulle bli for pågående en gang i fremtiden. Endret 8. juli 2022 av AnonymBruker 42
Sensi Skrevet 8. juli 2022 #20 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker 42 skrev (3 timer siden): Javisst ment jeg det Så jeg kan mao. gå ut ifra at de som har invitert meg hjem egentlig bare har hatt lyst på sex, og de bare har brukt "mat&vinoz" som noen slags påskudd og agn, altså? Nå som jeg vet motivet til disse slue damene, skjønner jo at vinkveld ute er litt safere når du legger det frem slik -selv om jeg synes det er langt koseligere og letter å bli kjent med folk på "hjemmedate", da Skal huske "taxitrikset" om en date skulle bli for pågående en gang i fremtiden. Ha ha ha 🤣. Antok faktisk at du var dame som spurte. Det er absolutt koseligere med hjemmekveld. Men ikke lurt før man har blitt litt kjent. Man kan aldri vite hvilke fantasier, (u)vaner eller forventninger den andre har. Bare vær forsiktig 😆. Hilsen «mamma» 😇 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå