Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venn av meg har nettopp blitt annneldt for å ha sendt dickpicks, dette var jeg ikke klar over at var ulovlig. Noen her som vet straffen for dette?

Anonymkode: 1fc70...ceb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på penisstørrelsen. Jo mindre pikk, desto lengre straff. De med 20 cm eller mer slipper unna med bot.

Anonymkode: 069f4...e46

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er jo digital blotting 🙄Får vel som regel bot, men kan vel få en liten fengselsstraff men det er nok sjeldent. Er personen som får det tilsendt under 16, kan man bli dømt til 1 år mener jeg å ha lest. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Antagelig blir det henlagt, men det er bra at slikt blir anmeldt. Det er blotting, og en anmeldelse kan gjøre slik at vedkommende tenker seg ekstra om. Det er akkurat det samme som å hoppe fra en busk og blotte seg til tilfeldig forbipasserende. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kommer an på penisstørrelsen. Jo mindre pikk, desto lengre straff. De med 20 cm eller mer slipper unna med bot.

Anonymkode: 069f4...e46

nei det går på omkretsen. Alle vet at lengde ikke har noe å si for kvinners orgasme, da klitoris ikke ligger innerst i skjeden. 

Anonymkode: 2e8e1...4ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

En venn av meg har nettopp blitt annneldt for å ha sendt dickpicks, dette var jeg ikke klar over at var ulovlig. Noen her som vet straffen for dette?

Anonymkode: 1fc70...ceb

Det som er mest overraskende er at dette kommer som en overraskelse. Du skal ha fulgt rimelig dårlig med i timen om du ikke har fått med deg dette.

Anonymkode: 32d7f...efa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Visste du ikke at det er ulovlig? Har du bodd under en stein de siste ti årene?

Anonymkode: 884a2...5e0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...