Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nyutdannet student og arbeidsledig og søker på drøsssevis av jobber. Jeg har bachelor og siden jeg ikke leste den ene jobbannonsen godt nok søkte jeg på en jobb med mastergrad som krav. Endte med at jeg fikk innkallelse til jobbintervju. Mulig det var fordi de hadde dårlig tid på å ansette. 

Anonymkode: 06b21...b22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg fikk en prosjektstilling som utvikler innen et fagområde jeg overhodet ikke kunne. Det virket som om bedriften trodde utvikler var utvikler og ferdig med det.

Jeg var ærlig på at dette ikke var direkte innenfor mitt kompetanseområde, men både jeg og arb.giver kom frem til at vi gir det et forsøk. Og selv om det ble noen lange kvelder og helgejobbing, så er jeg nå godt satt i stillingen, som har blitt fast.

Anonymkode: 444b8...f66

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 2246c...9ab

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg fikk en prosjektstilling som utvikler innen et fagområde jeg overhodet ikke kunne. Det virket som om bedriften trodde utvikler var utvikler og ferdig med det.

Jeg var ærlig på at dette ikke var direkte innenfor mitt kompetanseområde, men både jeg og arb.giver kom frem til at vi gir det et forsøk. Og selv om det ble noen lange kvelder og helgejobbing, så er jeg nå godt satt i stillingen, som har blitt fast.

Anonymkode: 444b8...f66

Lignende var det for meg. Eller arbeidsgiveren hadde dårlig tid til å få en i stilligen så de var villig til å ta sjansen på meg, selv om jeg var grovt underkvalifisert på papiret og jeg var også underkvalifisert i virkeligheten. I jobbintervjuet sa de også at de ikke hadde funnet noen med den profilen de egentlig ønsket. 

Anonymkode: 2246c...9ab

Skrevet