Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 Er det noen som har erfaring med å arbeide for frivillighetssentraler? Hvordan melder man seg? Kan jeg bare ringe, eller må jeg møte opp og gå gjennom intervju eller noe? Hvem bestemmer hvilke oppdrag man blir tildelt? Kan jeg ønske meg spesielle ting?
Gjest vimse Skrevet 16. november 2005 #2 Skrevet 16. november 2005 Var jeg deg ville jeg tatt kontakt med din lokale frivillighetssentral og spurt der
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #3 Skrevet 16. november 2005 Det ville jeg også hvis jeg faktisk hadde tenkt å melde meg... Men jeg skal bruke det i en historie, og siden KG er blitt oppslagsverket mitt (ikke ulike orakelet i Delphi egentlig), så tenkte jeg å dra nytte av andres erfaring istedet.
Gjest GreenSky Skrevet 16. november 2005 #4 Skrevet 16. november 2005 Var jeg deg, ville jeg fremdeles ringt til sentralen og spurt.
Shoegal Skrevet 16. november 2005 #5 Skrevet 16. november 2005 Jeg jobber som frivillig, og vil råde deg (som andre her har nevnt allerede) til å ta kontakt med nærmeste sentral
Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2005 #6 Skrevet 16. november 2005 Er det noen som har erfaring med å arbeide for frivillighetssentraler? Hvordan melder man seg? Kan jeg bare ringe, eller må jeg møte opp og gå gjennom intervju eller noe? Hvem bestemmer hvilke oppdrag man blir tildelt? Kan jeg ønske meg spesielle ting? ← Jeg ringte dem, kom inn til intervju og de spurte om mine interesser, hva jeg synes jeg er flink med, hva jeg kunne tenke å gjøre som frivillig. Du forteller selv hva du er interessert i og ikke. Der jeg er, er det veldig mange eldre som ringer og vil ha hjelp til å komme seg til lege, hjelp i hjemmet osv. Jeg ville ikke være med på de tingene siden de som regel foregår på dagtid da jeg er på jobb/skole + har en bestemor som jeg kjører her og der og hjelper henne med det meste. Jeg er derimot med på leksehjelp til barn, mobilkurs for eldre og andre ting som eventuelt dukker opp. Jeg håper du har fått svar på det du lurte på.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #7 Skrevet 16. november 2005 Hvor lang tid gikk det før du fikk ditt første oppdrag?
Gjest bobbern Skrevet 16. november 2005 #8 Skrevet 16. november 2005 Jeg ringte dem, kom inn til intervju og de spurte om mine interesser, hva jeg synes jeg er flink med, hva jeg kunne tenke å gjøre som frivillig. Du forteller selv hva du er interessert i og ikke. Der jeg er, er det veldig mange eldre som ringer og vil ha hjelp til å komme seg til lege, hjelp i hjemmet osv. Jeg ville ikke være med på de tingene siden de som regel foregår på dagtid da jeg er på jobb/skole + har en bestemor som jeg kjører her og der og hjelper henne med det meste. Jeg er derimot med på leksehjelp til barn, mobilkurs for eldre og andre ting som eventuelt dukker opp. Jeg håper du har fått svar på det du lurte på. ← Flink du er
Gjest GreenSky Skrevet 18. november 2005 #9 Skrevet 18. november 2005 Trådstarter; Det er en artikkel om dette i Aftenposten Aften i dag. Hvis ikke det er du som har skrevet artikkelen, da.
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #10 Skrevet 18. november 2005 Hvor lang tid gikk det før du fikk ditt første oppdrag? ← Tror det gikk en uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå