Gå til innhold

Er jeg ikke tiltrukket/forelsket i kjæresten min lengre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sjeldent lyst til å kysse han, ha sex med han og være nær han. Jeg har mange negative følelser knyttet til han - som et resultat av at han ikke bidrar nok hjemme, ikke er mentalt tilstede (bruker mye tid på skjerm og spill), at han gjør visse ting som jeg synes er skikkelig turn-off, og at jeg ikke føler meg sett av han.

Så kan jeg få dårlig samvittighet for å føle disse tingene, føler plutselig for å være nær han likevel, og tanken på at det skal bli slutt - og ikke minst tanken på han med noen andre, gjør meg skikkelig uvel. 

Så jeg er usikker på om jeg i det hele tatt er tiltrukket av han/forelsket i han lengre, eller om jeg er det, men har for høye forventninger til hvordan det skal være. Man er jo trossalt ikke nyforelsket etter mange år sammen…

Anonymkode: b8fc8...59a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du nevner dere har vært mange år sammen og da kan jeg dra følgende konklusjon; Nei! Du er ikke tiltrukket av kjæresten din lengre. 

Og det er helt normalt.

Anonymkode: 33d4f...748

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du har gnagd på devaluerende tanker lenge. Det er gift for forelskelsen. Du får prøve å endre mentaliteten og kommunisere dine behov, og dersom det ikke hjelper er det vel bare å stikke (om dere ikke har barn). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...