AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #61 Del Skrevet 16. juli 2022 Utrolig flaut nivå av Norge i går. Katastrofe at disse jentene tjener til livets opphold på fotballen, når det tekniske nivået er helt elendig. Jeg kunne samlet sammen 10 venner og spilt selv og vi hadde slått Norges kvinnelandslag lett. Anonymkode: ae6ae...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #62 Del Skrevet 16. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Utrolig flaut nivå av Norge i går. Katastrofe at disse jentene tjener til livets opphold på fotballen, når det tekniske nivået er helt elendig. Jeg kunne samlet sammen 10 venner og spilt selv og vi hadde slått Norges kvinnelandslag lett. Anonymkode: ae6ae...5ec Kontakt tv og få dem til å dekke begivenheten, dette gleder jeg meg til Anonymkode: 518bc...adc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #63 Del Skrevet 16. juli 2022 Jeg har nå sett alle gruppespillskampene til nå. Og det er to lag som skiller seg ut negativt som de klart dårligste lagene i turneringen. Nord-Irland og Norge. Førstnevnte spiller sitt første mesterskap og halve laget spiller fotball ved siden av fulltidsjobb. For Norge er det dessverre ingen unnskyldning, de er bare så mye dårligere at det gir damefotballen et dårlig rykte. Resten av lagene i turneringen er nokså jevne. Anonymkode: bcde9...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #64 Del Skrevet 16. juli 2022 Huff... håpløse kamper. Og disse klager over lønnsforskjeller? De finnes vel av en grunn... Anonymkode: 8ff6b...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #65 Del Skrevet 17. juli 2022 En bønn til NFF: Å være landslagstrener handler om å levere resultater. Har vi fått det under Martin Sjögren? Etter min mening er svaret et klart NEI. Dersom en landslagstrener over flere år ikke klarer å levere resultater, så må han/hun erstattes med nye krefter. Derfor bør Sjögren fristilles fra sin kontrakt så snart som mulig. Det er VM i 2023, og arbeidet med dette må begynne nå - med ny landslagstrener. .. Anonymkode: ca6c5...1e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 19. juli 2022 #66 Del Skrevet 19. juli 2022 Ikke veldig overraskende at Sjögren er uten jobb for øyeblikket.... 🇸🇪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2022 #67 Del Skrevet 19. juli 2022 Helena Mikkelsen må bli landslagssjef etter Sjögren! (Sorry, men i en tråd der enkelte er opptatte av spillernes legning og hvem som er hottest, må det være lov å foreslå ekstreneren til Varg). Anonymkode: 8ae1d...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. juli 2022 Forfatter #68 Del Skrevet 19. juli 2022 Bingo Bongo skrev (6 timer siden): Ikke veldig overraskende at Sjögren er uten jobb for øyeblikket.... 🇸🇪 Det var det eneste rette. Han kunne ikke fortsette som norsk landslagstrener etter fadesen i EM. Det er kvalik-kamper til VM i 2023 i september (Belgia og Albania), så en ny trener bør helst være på plass i løpet av denne måneden. (TV2) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 19. juli 2022 #69 Del Skrevet 19. juli 2022 Blir ikke veldig overrasket om en viss Hege Riise snart har ny jobb...? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. juli 2022 Forfatter #70 Del Skrevet 19. juli 2022 Bingo Bongo skrev (Akkurat nå): Blir ikke veldig overrasket om en viss Hege Riise snart har ny jobb...? Hun er vel den store favoritten til å overta. Men jeg ser at noen spekulerer i Ole Gunnar Solskjær...... (NRK) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 26. juli 2022 Forfatter #71 Del Skrevet 26. juli 2022 Det har gått dårlig for Norge, men vi får glede oss over at våre svenske naboer har gjort det bra. I dag er det semifinale mellom England og Sverige, og jeg holder England som en knapp favoritt. Men Sverige kan overraske, og jeg tror det blir en jevn kamp. ⚽ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #72 Del Skrevet 26. juli 2022 Den hælscoringen av Russo vil bli husket en stund. 😅 Litt godt å se svenskene få juling, selv om det bare var halv juling sammenlignet med Norge. Anonymkode: 518bc...adc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 27. juli 2022 Forfatter #73 Del Skrevet 27. juli 2022 I kveldens semifinale møtes Tyskland og Frankrike. Tyskland er favoritt i følge bookmakerne, men jeg håper på fransk seier. Håper på finale mellom England og Frankrike. ⚽ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #74 Del Skrevet 27. juli 2022 For en fantastisk førsteomgang! Nå blir det virkelig spennende å se hvem som går til finalen! Anonymkode: 127ff...f2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 1. august 2022 Forfatter #75 Del Skrevet 1. august 2022 Og så var det hele over. Må innrømme at jeg vil savne fotballkamper på TV de nærmeste dagene, men jeg får prøve å komme meg gjennom det. 😁 Jeg synes England vant helt fortjent, selv om jeg irriterte meg grenseløst over uthaling av tid på slutten av finalen. Det kunne de spart seg. Og Norges innsats var ikke mye å skryte av. Jeg er redd vi rett og slett ikke er bedre enn det vi så under EM. Neste sommer er det VM for damer i hhv. Australia og New Zealand. Det er bare å glede seg. ⚽ ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 3. august 2022 Forfatter #76 Del Skrevet 3. august 2022 Hege Riise blir ny landslagssjef for de norske fotballkvinnene. Det kom ikke som noen overraskelse. (NRK) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå