AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Jeg blir så sykt tent av å suge på og kysse ballene til mannen.. haha. Igår så ga jeg han flere blowjobs, merker at han blir så kåt av jeg bruker mye tid på å suge på ballene. Samtidig leker med strengen på kukkhodet, rolig og kosete samtidig som jeg leker med ballene. Er dette noe menn liker veldig godt? Vi har vært sammen i 3 år og fortsatt har vi mye sex, og er mer forelsket nå enn i starten. Har også lyst å prøve å ta den i rumpa men har ikke klart det enda da jeg syns den er for stor for det… noen tips til å klare å få det til? Sist brukte han lang tid mens vi lå på siden (med kukken i musa mi) rolig inn og ut samtidig som han masserte rumpehullet mitt med en finger.. ble så kåt av det, men får ikke til å slappe helt av. Tips 😇 Anonymkode: b7e3e...f9e 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Enig. Ballene er noe av det vakreste på menn 😍 Anonymkode: b061e...8f7 1
Blåjojo Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Noen menn liker det. Andre ikke. De synes faktisk det er ubehagelig uansett hvor forsiktig du er. Når det kommer til tips ang. analsex, så er tolmodigheit og masse glidemiddel å anbefale. I tillegg er det greit at du er skikkelig kåt sånn at du kjenner at du har skikkelig lyst til å prøve. Og når du tror dere har brukt nok glidemiddel, så tar du enda litt til. Begynn med en finger og øk på til du klare å ha 2 fingre inni og synes at dette er godt.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg blir så sykt tent av å suge på og kysse ballene til mannen.. haha. Igår så ga jeg han flere blowjobs, merker at han blir så kåt av jeg bruker mye tid på å suge på ballene. Samtidig leker med strengen på kukkhodet, rolig og kosete samtidig som jeg leker med ballene. Er dette noe menn liker veldig godt? Vi har vært sammen i 3 år og fortsatt har vi mye sex, og er mer forelsket nå enn i starten. Har også lyst å prøve å ta den i rumpa men har ikke klart det enda da jeg syns den er for stor for det… noen tips til å klare å få det til? Sist brukte han lang tid mens vi lå på siden (med kukken i musa mi) rolig inn og ut samtidig som han masserte rumpehullet mitt med en finger.. ble så kåt av det, men får ikke til å slappe helt av. Tips 😇 Anonymkode: b7e3e...f9e Har du mer ( u ) nyttig info om livet ditt du kan dele med oss 🤦♀️ Anonymkode: a7f05...adc
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du mer ( u ) nyttig info om livet ditt du kan dele med oss 🤦♀️ Anonymkode: a7f05...adc Ikke les hvis det er ( U ) nyttig for deg Anonymkode: 25631...3e1 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #6 Skrevet 8. juli 2022 Jeg liker veldig godt når hun kysser, slikker og suger forsiktig på ballene. Er utrolig følsomt område men lett og forsiktig behandling med munn og tunge over pungen og ballene er utrolig deilig og pirrende. Når det gjelder ditt ønske om å forsøke analsex er mye fuktighet og god tid viktig. Forsøk først med en finger og øk på til du klarer to eller flere. Når han skal forsøke med kuken er det viktig at dere er samstemt og tar det i ditt tempo. Anonymkode: 32534...7ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå