Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 Lurer på en ting, når man har vært sammen med kjæresten/ mannen sin flere år, og forelskelsen er gått over forlengst, hvordan vet man at man fortsatt har følelser for han? Hvordan kan man være sikker på at forholdet fortsatt er noe å satse på?
Arkana Skrevet 16. november 2005 #2 Skrevet 16. november 2005 Jeg og samboeren min har vært sammen i 6½ år. Jeg vil vel ikke si jeg er forelsket i ham lenger, slik jeg var i begynnelsen, det har gått over i noe dypere. Jeg elsker ham over alt på jord og det føler jeg hver eneste dag. Det er vanskelig å forklare, men jeg tror man vet det hvis man føler det. Jeg tenker på ham hele tiden, alle planene vi har for fremtiden inkluderer hverandre, jeg vil ikke leve livet uten ham, jeg vil gjøre alt for ham, det er en slags trygghet, en visshet om at det skal være oss to resten av livet...alt dette, og mer til er mye mer verdt enn de sommerfuglene i magen og det jeg følte da jeg var forelsket. Jeg tror nok at hvis du må spørre deg selv om forholdet er verdt det, da er det kanskje ikke helt som det skal være?
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #3 Skrevet 16. november 2005 Du får vel kjenne etter. Hvis du ikke vet om du er glad i en du har vært sammen med i noen år, så er du kanskje ikke så glad i han? Hvordan tror du livet hadde vært uten han?
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #4 Skrevet 16. november 2005 Når du ikke føler for å spørre om det.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2005 #5 Skrevet 16. november 2005 Jeg fikk et veldig klokt svar fra en kvinnelig venn av meg (jeg er mann) da jeg spurte henne om noe liknende. Hun svarte: "Når man har funnet det rette vil man ikke ha behov for å spørre om han eller hun er den rette. Man VET han/hun er den rette i sjelen sin. Man føler det i hjertet også". Dette forsto jeg veldig tydelig etter at jeg traff min nåværende kjæreste. Det er ingen tvil i min sjel at hun er den rette for meg for hele livet og snart skal vi gifte oss. Med den forrige så hadde jeg diverse spørsmål ala det spørsmålet som ble stilt av trådstarter. Enden på visen ble at jeg tilslutt forsto at vi ikke passet sammen for livet. Det var noe som manglet som gjorde at jeg grublet over fremtiden vår.
Nita Skrevet 18. november 2005 #6 Skrevet 18. november 2005 Når man er forelsket ser man ikke feilene hans når man elsker ham ser man feilene hans men elsker allikevel Når man er forelsket føles det som man har sommerfugler i magen når man elsker ham føles det mer som man har drukket et glass god cognac varmt og godt i magen Vel sånn føler jeg det iallefall
Leo Skrevet 18. november 2005 #7 Skrevet 18. november 2005 Når man er forelsket ser man ikke feilene hans når man elsker ham ser man feilene hans men elsker allikevel Når man er forelsket føles det som man har sommerfugler i magen når man elsker ham føles det mer som man har drukket et glass god cognac varmt og godt i magen Vel sånn føler jeg det iallefall ← Godt beskrevet, med unntak av de gangene man hadde hadde hatt lyst til å drikke en flaske cognac for å glemme hele fyren... Men elske ham, det gjør vi!!!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2005 #8 Skrevet 18. november 2005 til trådstarter: tror det er normalt at følelsen av forelskelse dabber av etterhvert, eller at den kommer og går. Har dere respekt, vennskap og samarbeid er det en god grunn til å fortsette forholdet. kanskje dere kan gjøre noe romantisk sammen, pleie forholdet og finne tilbake til forelskelsen? langweekend i london, dra på et spa hotell eller på hytta? bare dere to, god mat, vin, den gode samtalen og hanky panky? ..enkelte svar her om at det betyr slutten på forholdet er heller naivt og umodent spør du meg..
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 18. november 2005 #9 Skrevet 18. november 2005 Hadde han vært den rette, hadde du visst det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå