AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Det er veldig rart.. er nesten så jeg lurer på om dette er noe muffens.. men hva skulle det være?😅 har prøvd å ta kontakt men ikke noe svar kommer.. ble vippset for en uke siden. Da skulle de komme dagen etter åsså har jeg ikke hørt noe mer.. wtf er liksom 3800,-… hjelp.. Anonymkode: b0942...5b1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #2 Skrevet 9. juli 2022 send melding om at dersom gjenstanden ikke har blitt hentet inn *en viss datoi* så kommer du til å beholde alle pengene deres, men samtidig kommer du til å legge ut gjenstanden til salgs på Finn.no en gang til. Anonymkode: 3a229...c0a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #3 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 7.7.2022 den 22.43): Det er veldig rart.. er nesten så jeg lurer på om dette er noe muffens.. men hva skulle det være?😅 har prøvd å ta kontakt men ikke noe svar kommer.. ble vippset for en uke siden. Da skulle de komme dagen etter åsså har jeg ikke hørt noe mer.. wtf er liksom 3800,-… hjelp.. Anonymkode: b0942...5b1 Det kan være det har skjedd en ulykke eller noe slikt. Jeg ville gitt det en uke til. Har du ikke hørt noe da, vippser du tilbake pengene og legger ut stolen på Finn igjen. Anonymkode: b8a2c...0a1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #4 Skrevet 9. juli 2022 Skriv en sint melding med «om ikke du henter stolen straks så sender jeg pengene tilbake igjen!!» Anonymkode: 450f4...591 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #5 Skrevet 9. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skriv en sint melding med «om ikke du henter stolen straks så sender jeg pengene tilbake igjen!!» Anonymkode: 450f4...591 Lol! Tror neppe dette er noe som kommer til å "skremme" den potensielle kjøperen altså... Anonymkode: 3a229...c0a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #6 Skrevet 9. juli 2022 Hei! Jeg har prøvd å få kontakt. Fint om stolen kan hentes snarlig. Om jeg ikke har hørt fra deg innen xx/07 legger jeg den ut igjen. Overfører selvfølgelig tilbake etter at nytt salg er gjennomført. Anonymkode: 012d7...0f0 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2022 #7 Skrevet 9. juli 2022 Si at de har en uke på å hente stolen. Om de ikke har gjort det selger du den på nytt og sender dem pengene tilbake minus evt mellomlegg om du får mindre for stolen Anonymkode: 656e6...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå