Gå til innhold

60 års lag og betaling

sucasamicasa

Anbefalte innlegg

Det er jo deres valg å ha et selskap, der de mottar bursdagsgave til og med. Hva faen🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
sucasamicasa skrev (5 minutter siden):

Oppdatering: ingen kom. Så de sitter bare der. 

Kom ingen i selskapet? Hadde de mat som kunne mette 50 personer da? Eller en pakke ost en pakke kjeks? 

Anonymkode: 18e62...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, sucasamicasa said:

Hvordan vet du det, har det kommet nye krav? Inkasso neste?

Anonymkode: 69b8e...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sucasamicasa skrev (13 minutter siden):

Ja ja. Du får be dem over på hotellet for en kaffe: bare 500 pr pers. Er jo råbillig.

Anonymkode: 08f93...f9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kom ingen i selskapet? Hadde de mat som kunne mette 50 personer da? Eller en pakke ost en pakke kjeks? 

Nei. Jeg vet bare at jeg fikk invitasjon til en FB lukket gruppe, som de la ut at de valgte å la vær. Alle er rystet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
sucasamicasa skrev (2 minutter siden):

Nei. Jeg vet bare at jeg fikk invitasjon til en FB lukket gruppe, som de la ut at de valgte å la vær. Alle er rystet.

Det skjønner jeg. Er vel ingen som inviterer til selskap og sender vippskrav dagen før selskapet. Ja, bortsett fra disse da. Men de har vel mat resten av året om de hadde bestilt all maten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sucasamicasa skrev (17 minutter siden):

Det er jo om mulig t.o.m enda særere enn å kreve 1500 spenn dagen før et selskap, og for litt hjemmesnekra mat :overrasket: 

Om du ikke troller (som må være minst 99.99% sjanse for at du gjør) - så er jeg sjeleglad for at jeg ikke er i din/deres omgangskrets:redd: 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sucasamicasa skrev (36 minutter siden):

Uff dette er så flaut og dumt og trist på en gang, selve definisjonen på det kidsa kaller CRINGE 🙈

Anonymkode: 74d80...d33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker 42 skrev (43 minutter siden):

Det er jo om mulig t.o.m enda særere enn å kreve 1500 spenn dagen før et selskap, og for litt hjemmesnekra mat :overrasket: 

Om du ikke troller (som må være minst 99.99% sjanse for at du gjør) - så er jeg sjeleglad for at jeg ikke er i din/deres omgangskrets:redd: 😅

Jeg troller ikke i det hele. Og eneste grunnen til at jeg svarte ja til invitasjonen er fordi det er familie langt uti. Har ikke sett de på et par 5-6 år. Så jeg er ikke i deres omgangskrets.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sucasamicasa skrev (4 minutter siden):

Jeg troller ikke i det hele. Og eneste grunnen til at jeg svarte ja til invitasjonen er fordi det er familie langt uti. Har ikke sett de på et par 5-6 år. Så jeg er ikke i deres omgangskrets.

Joooooo, dette lukter troll🤣

Anonymkode: e27d9...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man inviterer til storselskap må man ta utgiftene selv. Hvis ikke har man ikke råd til storselskap. Man kan ha spleiselag om det blir avtalt i god tid, men dette helt var helt skivebom. Siden ingen kommer håper jeg de har lært til neste gang. 

Anonymkode: b408c...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sucasamicasa skrev (9 minutter siden):

Nei... altså, man kan lese mye fjernt på KG, men denne historien er "faaaaaaaaaar out", altså. Det er ikke snakk om at ingen av 70 inviterte ikke stilte pga. 1500 spenn...   Jeg hadde dratt bare for å ha "historien"! :opplyser:

Kanskje står både  Bruce Springsteen og A-Ha å underholder fire stk. mennesker i Tromsø i aften, lizm . Da kan du bare angre! :fnise:

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva gjorde gjestene når festen ble avlyst? 

Anonymkode: 7bace...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...