AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Altså, jeg blir helt sjokkert. Og lei meg. Jeg og familien er hjemstedet nå i sommer, har en venninne her jeg har kjent i mange år. Vi har jevnaldrende barn, så vi avtalte å være sammen her de ukene vi skal være her. Hyggelig til å begynne med, men.. Hun forter seg når hun ser ham ute (bor i nabolaget), setter seg ved siden av ham, smiler, ler høyt og prøver tydelig å sjarmere ham. Kler av seg til bikini, setter seg ved siden av ham til felles middager. Sier ting som at de to er så like, har så god kjemi, han er så kjekk,sprek osv. Til ham foran alle. Han blir tydelig sjarmert. Mannen og jeg har hatt en vanskelig periode, men jeg hadde ikke trodd han var så enkel. Er helt kvalm og utafor. Måtte bare skrive det et sted. Vil bare dra hjem igjen. Anonymkode: 25ab5...e04 4 37
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 7. juli 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Altså, jeg blir helt sjokkert. Og lei meg. Jeg og familien er hjemstedet nå i sommer, har en venninne her jeg har kjent i mange år. Vi har jevnaldrende barn, så vi avtalte å være sammen her de ukene vi skal være her. Hyggelig til å begynne med, men.. Hun forter seg når hun ser ham ute (bor i nabolaget), setter seg ved siden av ham, smiler, ler høyt og prøver tydelig å sjarmere ham. Kler av seg til bikini, setter seg ved siden av ham til felles middager. Sier ting som at de to er så like, har så god kjemi, han er så kjekk,sprek osv. Til ham foran alle. Han blir tydelig sjarmert. Mannen og jeg har hatt en vanskelig periode, men jeg hadde ikke trodd han var så enkel. Er helt kvalm og utafor. Måtte bare skrive det et sted. Vil bare dra hjem igjen. Anonymkode: 25ab5...e04 Hei ts, dette har jeg opplevd selv og det er fryktelig vondt. Først kan du begynne med å kalle henne eks venninne, for venner gjør ikke slikt mot hverandre. Om hun er singel, ensom og usikker på seg selv så er nok mannen din en åpen mulighet for henne. MEN det er han som er sammen med deg, og skal vise deg respekt uansett hva dere går gjennom. Ta han med deg og snakk med han og fortell han klart og tydelig hva dette gjør med deg og at det ikke er riktig. Du kan ikke ha det slik på ferie og ikke i forholdet ditt. Anonymkode: 5046e...780 39 9 12
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Hadde dratt hjem. Sender deg en god klem❤️ Anonymkode: 5619c...b83 5 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Jeg hadde gitt han en tidenes blowjob han sent vil glemme, før jeg hadde fortalt han hva jeg har observert og at han får til i morgen å bestemme seg for om han vil ha deg eller åpenlyst flørte med andre kvinnfolk. Isåfall så drar dere hjem for å planlegge separasjon. Eksen min var slik.. han var en høy mørk og kjekk kar, kvinnfolk siklet etter han og han elsket det. Det er en grunn til at han er eks, og jeg har ikke sett han siden. Greit at dere har det litt vanskeligere i perioder, men han burde faktisk vise fram hvor glad han er i DEG. Ikke motta falske tilbakemeldinger fra en fremmed kvinne som sikler etter han. Anonymkode: acc72...3c4 9 2 8
McMary Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Enig med over eks-venninne. Og om han ikke sier unnskyld og skjerper seg etter en alvorsprat: eksmann. Det der skal du ikke tåle! Sett grenser for deg selv og forholdet deres. Begge skal trives i forholdet og føle seg trygge på den andre. 8 1 1
Populært innlegg BobbySocks Skrevet 7. juli 2022 Populært innlegg #7 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde gitt han en tidenes blowjob han sent vil glemme, før jeg hadde fortalt han hva jeg har observert og at han får til i morgen å bestemme seg for om han vil ha deg eller åpenlyst flørte med andre kvinnfolk. Isåfall så drar dere hjem for å planlegge separasjon. Eksen min var slik.. han var en høy mørk og kjekk kar, kvinnfolk siklet etter han og han elsket det. Det er en grunn til at han er eks, og jeg har ikke sett han siden. Greit at dere har det litt vanskeligere i perioder, men han burde faktisk vise fram hvor glad han er i DEG. Ikke motta falske tilbakemeldinger fra en fremmed kvinne som sikler etter han. Anonymkode: acc72...3c4 Blowjob? Er du dust? 64 1 12
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde gitt han en tidenes blowjob han sent vil glemme, før jeg hadde fortalt han hva jeg har observert og at han får til i morgen å bestemme seg for om han vil ha deg eller åpenlyst flørte med andre kvinnfolk. Isåfall så drar dere hjem for å planlegge separasjon. Eksen min var slik.. han var en høy mørk og kjekk kar, kvinnfolk siklet etter han og han elsket det. Det er en grunn til at han er eks, og jeg har ikke sett han siden. Greit at dere har det litt vanskeligere i perioder, men han burde faktisk vise fram hvor glad han er i DEG. Ikke motta falske tilbakemeldinger fra en fremmed kvinne som sikler etter han. Anonymkode: acc72...3c4 Blowjob?? Hvor i alle dager er dette relevant å skulle gi han i denne situasjonen? Mulig jeg er helt blåst her, men den der får ikke jeg til å stemme. Anonymkode: 5046e...780 28 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 Dere virker litt hysteriske. Ut ifra måten ts beskriver dette på så virket det relatovt uskyldig fra mannens side. Me vi var jo ikke der. Så ikke lett å vite. Kanskje han ikke ser det selv at hun flørter. Jeg hadde bare sagt til han "Har du merket at det kan virke som hun prøver å flørte med deg?" Er han en bra mann da, så svarer han ydmykt på det og hvis han ikke har tenkt over det, så svarer han forhåpentligvis at han skal ta hensyn. Tidenes blowjob hørtes uansett ikke feil ut da! Anonymkode: f2738...9f2 8 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Altså, jeg blir helt sjokkert. Og lei meg. Jeg og familien er hjemstedet nå i sommer, har en venninne her jeg har kjent i mange år. Vi har jevnaldrende barn, så vi avtalte å være sammen her de ukene vi skal være her. Hyggelig til å begynne med, men.. Hun forter seg når hun ser ham ute (bor i nabolaget), setter seg ved siden av ham, smiler, ler høyt og prøver tydelig å sjarmere ham. Kler av seg til bikini, setter seg ved siden av ham til felles middager. Sier ting som at de to er så like, har så god kjemi, han er så kjekk,sprek osv. Til ham foran alle. Han blir tydelig sjarmert. Mannen og jeg har hatt en vanskelig periode, men jeg hadde ikke trodd han var så enkel. Er helt kvalm og utafor. Måtte bare skrive det et sted. Vil bare dra hjem igjen. Anonymkode: 25ab5...e04 Bare spør om de trenger et rom alene for å få ut den jævla flørtinga. Se hva som skjer, kanskje de blir flaue og tar seg sammen. Anonymkode: 07664...26c 10 1 9
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dere virker litt hysteriske. Ut ifra måten ts beskriver dette på så virket det relatovt uskyldig fra mannens side. Me vi var jo ikke der. Så ikke lett å vite. Kanskje han ikke ser det selv at hun flørter. Jeg hadde bare sagt til han "Har du merket at det kan virke som hun prøver å flørte med deg?" Er han en bra mann da, så svarer han ydmykt på det og hvis han ikke har tenkt over det, så svarer han forhåpentligvis at han skal ta hensyn. Tidenes blowjob hørtes uansett ikke feil ut da! Anonymkode: f2738...9f2 Han må jo være helt uten antenner om han ikke skjønner at hun der flørter med han... Anonymkode: 51427...c4b 11 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #12 Skrevet 7. juli 2022 Tidenenes blojob = måte å si du setter pris på en mann. Beskyldning om utroskap og gnål om sexpress = måte å si du ikke setter pris på en mann. Anonymkode: e3c6f...f49 4
billie833111 Skrevet 7. juli 2022 #13 Skrevet 7. juli 2022 Dere som synes det virker absurd å skulle gi en blowjob har kanskje ikke enda opplevd hvor stor kraft en magisk blowjob har? Det er det virkemiddelet som har fått meg til å få enhver mann til å bli helt på knærne etter meg igjen, uansett hvor vanskelig periode vi går gjennom, og uansett hvor kjedelig og lei han føler seg av forholdet, så gir det gnisten tilbake. Aller mest når jeg gjør det helt uventet, ned på kne, får han til å komme, og deretter bare smiler forsiktig og er ellers bittelitt kald mot han. Det trigger jaktinstinkt og det får dem til å føle på noe slags mystikk som jeg ikke forstår bæret av, men flere har beskrevet det på samme måte. Og det funker hver. Bidige. Gang. Jeg synes imidlertid definitivt at dette også krever faktisk kommunikasjon! Blowjoben er for å minne han på hva han risikerer å miste (og nei han burde ikke behøve en påminnelse, men slik er vi jo mange mennesker på flere forskjellige måter i livet, selv om vi ikke burde blablabla) 9 2 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #14 Skrevet 7. juli 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Dere virker litt hysteriske. Ut ifra måten ts beskriver dette på så virket det relatovt uskyldig fra mannens side. Me vi var jo ikke der. Så ikke lett å vite. Kanskje han ikke ser det selv at hun flørter. Jeg hadde bare sagt til han "Har du merket at det kan virke som hun prøver å flørte med deg?" Er han en bra mann da, så svarer han ydmykt på det og hvis han ikke har tenkt over det, så svarer han forhåpentligvis at han skal ta hensyn. Tidenes blowjob hørtes uansett ikke feil ut da! Anonymkode: f2738...9f2 Er du mann eller dame du som svarer her? Jeg tipper mann 😄 eller en litt "gi faen" dame. Du tar litt for lett på det når du faktisk leser hva ts skriver og hvordan dette føles for henne. Men, noen er flinkere til å være kald og ta lett på ting enn andre. Anonymkode: 5046e...780 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #15 Skrevet 7. juli 2022 Fy faen drittvenninne det der. Du skal bare følge med telefonen til mannen din heretter.. Det samme skjedde med meg og "venninna mi". Plutselig skulle de to liksom chatte om løst og fast, endte opp med å snakke om hva de ville gjøre med hverandre, og det ganske kjapt 🤮 Jævla usikker bitch det der. Du burde drite i begge og bare dra hjem, pakk tingene dine og stikk stikk stikk. Mange bedre menn der ute som vil ta vare på deg og behandle deg som nr1! Anonymkode: 7ae07...872 14 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #16 Skrevet 7. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tidenenes blojob = måte å si du setter pris på en mann. Beskyldning om utroskap og gnål om sexpress = måte å si du ikke setter pris på en mann. Anonymkode: e3c6f...f49 Tidenes måte å vise at du er en uempatisk tulling på= deg Anonymkode: 5046e...780 15
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #17 Skrevet 7. juli 2022 Ja, nei dette var flaut med tanke på venninnen, men også trist med tanke på din mann! Anonymkode: e2f63...136 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #18 Skrevet 7. juli 2022 Skal vel faen ikke belønne mannen med en blowjob og sex for dette.. Jeg hadde blitt flau, så hadde jeg dessverre syntes mindre om min mann, men.. du skal ikke kimse av hvor ekstremt trege folk kan være, det kan rett og slett være at mannen din bare tenker "oi for ei hyggelig og åpen venninne kona mi har!". Det du beskriver, det så jeg skje med en kompis på festival en gang, dama flørta og kjørte på, full guffe, og han flira og lo med, helt til hun en kveld spør " skal du knulle meg snart eller?!". Hvor kompisen fikk sjokk for han hadde trodd hun bare var høflig og hyggelig. 👍 Anonymkode: ee38f...113 15 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #19 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du mann eller dame du som svarer her? Jeg tipper mann 😄 eller en litt "gi faen" dame. Du tar litt for lett på det når du faktisk leser hva ts skriver og hvordan dette føles for henne. Men, noen er flinkere til å være kald og ta lett på ting enn andre. Anonymkode: 5046e...780 Hvorfor er det relevant? Det er litt standard KG å shutte ned alle som er uenige men å spørre om man er mann. Jeg er ikke mann. Jeg gir ikke faen. Jeg liker å gi tidens blowjob. Jeg skjønner at noen menn ikke tar hint og ikke skjønner at noen flørter med dem. Jeg skjønner også at menn ikke er tankelesere og at det er forskjell fra person til person hva man tenker om flørting. Noen par tåler mer enn andre. Ser på mye som uskyldig. Da må man som alt annet kommunisere. Kommuniserer man på en vennlig måte, så vil en skikkelig mann ta hensyn. Det er forsåvdt også damer som er flørtete av natur som er sammen med menn som ikke tåler det. Da må man snakke sammen. Forøvrig bør dere jo også prøve å fikse problemene dere har hatt i forholdet. Anonymkode: f2738...9f2 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #20 Skrevet 7. juli 2022 Du får nesten flørte litt med mannen din du også. Jeg skjønner ikke dette sinnet over mannen din. Du beskriver ikke at han gjør noe annet enn å bli litt sjarmert. Det må vel være lov? Det er vel lov til å synes det er hyggelig å bli satt pris på. Så lenge det ikke er han som kler av seg, løper etter henne eller forteller hvor vakker hun er så tenker jeg det får være greit. Gi mannen din litt oppmerksomhet du også, kanskje du har noe å lære av denne «venninnen» Anonymkode: 659d3...b53 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå