Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Min eks gjorde det slutt for 1 mnd siden. Var en prosess hvor han skulle tenke hva han ville videre og jeg sa jeg ikke orket den ventingen og ba han gi meg et svar, og da mente han det var best å avslutte det. Vi ble enig om å ikke ha noe kontakt og jeg har vært flink å ikke ta kontakt med han, slettet og fjernet minner, vært sosial med venner og familie, jobbet og reist. Men han har tatt veldig mye kontakt, skrevet om minner vi har hatt sammen, invitert på ting osv . Kjenner jeg blir forvirret av det, både trist og glad. Har dere opplevd det eller gjort det til ekser? 

Anonymkode: adb98...64e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt han kvifor han tar kontakt?

Anonymkode: 42902...262

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han holder deg på gress i tilfellet han ønsker å 'lette på trykket'.

Jeg blokkerer de så snart muligheten byr seg, dvs når alt av ting og utstyr er kommet til sin rette eier. Snikk snakk som det der ignorerer jeg.

Anonymkode: ab12f...e1a

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har du spurt han kvifor han tar kontakt?

Anonymkode: 42902...262

Nei har ikke det, har svart på ting litt, men også prøvd å være sterk å ikke la følelsene mine styre ting der, redd for å bli såret. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Han holder deg på gress i tilfellet han ønsker å 'lette på trykket'.

Jeg blokkerer de så snart muligheten byr seg, dvs når alt av ting og utstyr er kommet til sin rette eier. Snikk snakk som det der ignorerer jeg.

Anonymkode: ab12f...e1a

Hehe det var da litt kaldt. Men sikkert rett. Vet ikke om jeg vil tenke at det gjelder alle, men sikkert mange. Jeg har for mye følelser til å stenge og blokkere folk så kjapt, men det er sikkert lurt. 

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å svare han. Har du ikke blokkert han?

Anonymkode: 3871d...32b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør hva konkret han vil med kontakt? 

Anonymkode: 00461...e91

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det, ja. Han sjekker om han fortsatt har sjans, for å booste sitt ego. Evt kan utnytte deg inntil han finner ei han egentlig vil ha.

Anonymkode: a3118...03e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du trenger ikke å svare han. Har du ikke blokkert han?

Anonymkode: 3871d...32b

Jeg synes ikke noe om det å blokkere mennesker man er glad i og ikke har noe vondt med, men forstår at det sikkert hadde vært lurt osv, og at mange får det til veldig kjapt. Har nok svart fordi jeg elsker han enda, var et 4 år langt forhold. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Foreslår at du begynner å vere litt kostbar, bruk lang tid på å svare osv og se hva det gjør med han. Så får du svaret ditt ganske fort ;)

Anonymkode: 41a4b...2dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har opplevd det, ja. Han sjekker om han fortsatt har sjans, for å booste sitt ego. Evt kan utnytte deg inntil han finner ei han egentlig vil ha.

Off så mye sånt det er i verden da, så trist. Tenker ikke slikt om han, men kan helt sikkert være sant. Men er folk så kald mot et menneske de har tilbrakt mange år sammen med? Hehe best å være singel 

AnonymBruker
Skrevet

Foreslår at du begynner å vere litt kostbar, bruk lang tid på å svare osv og se hva det gjør med han. Så får du svaret ditt ganske fort ;)

Anonymkode: 41a4b...2dd

Hehe skal love deg jeg har vist meg kostbar, gått både timer og dager før jeg svarer og ofte korte svar. Han har bare fortsatt samtalen og kommer noe stadig. Men nå prøver jeg å ikke tenke med hjertet men med hjernen, litt vanskelig etter 4 år sammen🤨😄

AnonymBruker
Skrevet

Han trodde han hadde deg rundt lillefingeren, men merker nå at du ble fort borte for han. Han er nok sjokkert over at han ikke var verdt alt for deg. Han søker tilbake til den bekreftelsen du pleide å gi han. 

Jeg anbefaler å vise deg så kald som over hodet mulig, han bør jekke seg kraftig ned. 

Anonymkode: bef2d...b02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hehe skal love deg jeg har vist meg kostbar, gått både timer og dager før jeg svarer og ofte korte svar. Han har bare fortsatt samtalen og kommer noe stadig. Men nå prøver jeg å ikke tenke med hjertet men med hjernen, litt vanskelig etter 4 år sammen🤨😄

Det hjelper ikke å gi korte svar i blant, snart er du hekta på han igjen. Vil du ha denne mannen i livet ditt så stopper du alt av spill. Vil du se hva annet som finnes der ute så blokkerer du.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han trodde han hadde deg rundt lillefingeren, men merker nå at du ble fort borte for han. Han er nok sjokkert over at han ikke var verdt alt for deg. Han søker tilbake til den bekreftelsen du pleide å gi han. 

Jeg anbefaler å vise deg så kald som over hodet mulig, han bør jekke seg kraftig ned. 

Takk, likte det svaret der, jekke seg ned bør han definitivt gjøre 😃

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ikke å gi korte svar i blant, snart er du hekta på han igjen. Vil du ha denne mannen i livet ditt så stopper du alt av spill. Vil du se hva annet som finnes der ute så blokkerer du.

Jeg vil gjerne det ja, men jeg er veldig redd. Ser at så mange svar er at han/ menn som tar kontakt er for å tømme seg eller sjekke være ego osv og da blir jeg enda mer redd. Prøver å være sterk. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk, likte det svaret der, jekke seg ned bør han definitivt gjøre 😃

Var borti en sånn en for noen år siden og han sa det faktisk rett ut. Jeg svarte bare "ja så dum er du." 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil gjerne det ja, men jeg er veldig redd. Ser at så mange svar er at han/ menn som tar kontakt er for å tømme seg eller sjekke være ego osv og da blir jeg enda mer redd. Prøver å være sterk. 

Grunnen til at du syns det er vanskelig å ikke svare er fordi du ennå ikke helt vet hva du vil. 

Men vil du virkelig være med en som kastet bort 4 år sammen for.. hva da? Som trengte tid for å finne ut om du var riktig, altså etter 4 år? Man kjenner hverandre etter 4 år og han var usikker. Usikker når han faktisk kjenner deg, kanskje til og med best av alle. 

Du kan jo bare la han sitte på pinebenken så lenge du måtte ønske. Så kan du selv se hvor mye han er villig til å kjempe for deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Grunnen til at du syns det er vanskelig å ikke svare er fordi du ennå ikke helt vet hva du vil. 

Men vil du virkelig være med en som kastet bort 4 år sammen for.. hva da? Som trengte tid for å finne ut om du var riktig, altså etter 4 år? Man kjenner hverandre etter 4 år og han var usikker. Usikker når han faktisk kjenner deg, kanskje til og med best av alle. 

Du kan jo bare la han sitte på pinebenken så lenge du måtte ønske. Så kan du selv se hvor mye han er villig til å kjempe for deg. 

Dette har du helt rett i, og jeg har tenkt den tanken og mange andre i samme stil. Jeg har nok for mye følelser til å ikke svare og kanskje er det håpet i meg som gjør at jeg svarer. Men du setter ting i perspektiv. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Off så mye sånt det er i verden da, så trist. Tenker ikke slikt om han, men kan helt sikkert være sant. Men er folk så kald mot et menneske de har tilbrakt mange år sammen med? Hehe best å være singel 

Han er bare et menneske. Søker bekreftelse. Gjør han ikke til en tyrant av den grunn. Og det er sånn sett likegyldig hvorfor han kontakter deg. Han har valgt å gjøre det slutt, og nå må du beskytte dg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...