Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hve tenker dere om menn som tar seg til rette på soverommet? Mannen har ferie og i dag mens jeg var på jobb hadde han flyttet på alle møblene på soverommet. Manne synen at arealet nå er utnyttet mer effektivt og det er jeg kanskje enig i. Men synes han burde spurt først, det er jo mitt soverom også. 

Anonymkode: d1f2e...ed8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er helt greit.. Jeg kunne funnet på å ommøblere uten å spørre samboeren jeg også 🤷‍♀️

Anonymkode: 1413b...2d7

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er vel hans hus også? Er vel bare å flytte tilbake hvis det ikke ble bra 

Anonymkode: ab0cf...d71

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok. Jeg gjør sånn hele tiden. Heldigvis har jeg en mann som bare trekker på skuldrene og sier «har du gjort det igjen». Det sagt så håper jeg han hadde gitt beskjed dersom han ikke likte jeg gjorde sånt, så synes du skal si ifra hvis du ikke liker det. 

Anonymkode: d4392...91f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jo vært verre om han slo ned en vegg... Møblene kan jo flyttes tilbake om du ikke likte det. Han ville sikkert glede deg med en overraskelse.

Anonymkode: 80cc1...23c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sover han også der? Hvis ja, hvorfor skal han ikke kunne ommøblere? 

Anonymkode: 7c736...c2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom hjem fra jobb en kveld, og da hadde han ommøblert stuen. Alt hadde fått ny plass😬😅 Etter en stund ble jeg vant til det.

Anonymkode: 619fb...df6

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er både normalt og fint å kommunisere om sånt, om man ikke liker å overraske

Anonymkode: 100fd...346

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hve tenker dere om menn som tar seg til rette på soverommet? Mannen har ferie og i dag mens jeg var på jobb hadde han flyttet på alle møblene på soverommet. Manne synen at arealet nå er utnyttet mer effektivt og det er jeg kanskje enig i. Men synes han burde spurt først, det er jo mitt soverom også. 

"Et bittelite RIM til deg": Og hvis du faktisk synes resultatet ble bra, er det noe å mase med da??? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette var litt av en clickbait overskrift. Var sikker på at det handlet om en mann som tok seg til rette med kroppen din. Gjorde som han ville og hadde sex når han ville.

Anonymkode: 410a2...679

• Liker 7
Skrevet

Du har aldri flyttet på møbler uten å spørre ham først?

Jeg hadde satt pris på det. At han engasjerer seg i vår bolig, og hvordan vi har det. Min mann er blitt interessert i slikt over årene vi har vært sammen, og det er definitivt mye hyggeligere enn å ha en mann som ikke engasjerer seg i hvordan det er hjemme. Som mange menn dessverre ikke gjør. 

Jeg hadde ikke likt at han slo ned en vegg uten å spørre om jeg var enig. Å flytte på møbler for å se om det er bedre på annen måte må han så gjerne gjøre. Det kan flyttes igjen om det ikke ble bra. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette var litt av en clickbait overskrift. Var sikker på at det handlet om en mann som tok seg til rette med kroppen din. Gjorde som han ville og hadde sex når han ville.

Anonymkode: 410a2...679

Så viste det seg å være noe langt mer alvorlig. :closedeyes:

Anonymkode: 3eced...33d

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Trolltunge said:

Du har aldri flyttet på møbler uten å spørre ham først?

Kall meg gammeldags, men jeg syned det å bestemme hvor møbler skal stå og hvilke møbler man skal ha er kvinnens domene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kall meg gammeldags, men jeg syned det å bestemme hvor møbler skal stå og hvilke møbler man skal ha er kvinnens domene. 

Du er gammeldags. 

• Liker 1
Skrevet

Mtp overskriften tenkte jeg denne tråden handlet om sex😀

AnonymBruker
Skrevet

Så når menn gjør noe i huset, er det like galt som å ikke gjøre noe? Vær glad han engasjerer seg i det minste. 

Anonymkode: b757a...5f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg (kvinne) ommøblerer stadig vekk. Så om mannen hadde gjort det hadde det vært helt greit det. Er jo også bare å ommøblere tilbake om det ikke fungerer. 

Har ALDRI tenkt at jeg tar meg tilrette eller overkjører mannen på noe vis med å ommøblere stuen…..

Anonymkode: d57ee...807

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Flirer litt. Sånn gjør jeg all the time. Fordi jeg er mer hjemme enn de 😂! Mann og unger har gitt opp 😂… til og med skaper 😂… la nå han styre på og er du ikke fornøyd så flytt tilbake - ingenting å hisse seg opp for. Menn generelt trenger nok litt mer å Bryne seg på når de har ferie eller hjemme enn oss. Er oppvokst med en far som ble kasta tilbake til sjøs etter en periode som sykmeldt av stemor fordi hun ble lei, eks samboer som klikker av å gå for lenge hjemme i ferier eller sykmeldt og en ektefelle som også må ha noe å gjøre ellers blir han klin umulig 😂🤣… 

Anonymkode: d1269...236

AnonymBruker
Skrevet

Bare kvinner kan ommøblere uten å spørre partner først. 

Anonymkode: 06784...b0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...