AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Jeg har så lyst til å være vågal på kjøkkenet. Skal ha et rålekkert kjøkken. Som er tradisjonelt men med moderne vri. Jeg får en endevegg som er synlig fra spiseplassen. Og tenker jeg har lyst på noe litt fresht å bli glad av på morgenen. Istedenfor bare en lys hråhvit vegg der. Men er litt redd jeg enten høyner utseendet på drømmekjøkkenet eller træsjer det. Tenker et eller annet med natur Har du noe fototapet hjemme du er fornøyd med? Anonymkode: c4e3d...dbf
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Tenker på ca noe sånt evnt skog eller noe Anonymkode: c4e3d...dbf
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 Vi har fototapet fra en skog over kjøkkenbenken. Jeg elsker det og blir glad hver gang vi er på kjøkkenet. Har tre strøk matt lakk over for å beskytte tapeten, og den er like fin etter nesten ti år.. Hvis du angrer, kan du alltids male over tapeten. Bruk lang tid på å finne riktig fototapet, og du må være ekstremt nøye når du legger den slik at det blir helt nøyaktig. Anonymkode: 944fe...8ec
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #4 Skrevet 8. juli 2022 Kan man bruke egne bilder? Hvor kjøper man evt. dette? Anonymkode: 74221...b3c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #5 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan man bruke egne bilder? Hvor kjøper man evt. dette? Anonymkode: 74221...b3c Om du skal bruke egne bilder, må du være sikker på at oppløsningen er god nok. Anonymkode: 944fe...8ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå