AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Ei i omgangskretsen er vaksinemotstander. Hun hetser og mobber oss i min familie som har valgt å vaksinere oss. Selv om vi vaksinerte oss i fjor (Coronavaksine) så driver hun på enda. Det var hun som spurte om vi hadde tatt vaksinen, derfor vet hun det. Hun skriver stygge meldinger om at vi er dumme og bare følger flokken, at vi sikkert snart kommer til å dø, at vi er idioter som tror på helsemyndighetene osv… En gang vi møtte henne ute sa hun jøss er dere ikke døde enda?! Vi har sagt fra om det men hun svarte at vi har selv bedt om å bli plaget siden vi var så dumme og vaksinerte oss. Ja hun er gal. Hvordan får vi slutt på dette? Anonymkode: a6ffd...5bf
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan får vi slutt på dette? Anonymkode: a6ffd...5bf Kutt. Henne. Ut. Byebye #weirdo. Anonymkode: 8a092...23e 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ei i omgangskretsen er vaksinemotstander. Hun hetser og mobber oss i min familie som har valgt å vaksinere oss. Selv om vi vaksinerte oss i fjor (Coronavaksine) så driver hun på enda. Det var hun som spurte om vi hadde tatt vaksinen, derfor vet hun det. Hun skriver stygge meldinger om at vi er dumme og bare følger flokken, at vi sikkert snart kommer til å dø, at vi er idioter som tror på helsemyndighetene osv… En gang vi møtte henne ute sa hun jøss er dere ikke døde enda?! Vi har sagt fra om det men hun svarte at vi har selv bedt om å bli plaget siden vi var så dumme og vaksinerte oss. Ja hun er gal. Hvordan får vi slutt på dette? Anonymkode: a6ffd...5bf Hadde fortalt henne på godt norsk: "Hold kjeft!" Hva folk gjør er opp til dem og ikke for andre å dømme eller bry seg om. Anonymkode: 16416...d04 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 «Hold kjeft før jeg ringer folk som kan hente deg med tvangstrøye! La oss og våre valg være i fred. Skaff deg en hobby» Anonymkode: fc18c...a4a 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 Hvorfor mener hun vi skal dø som har tatt vaksinen? Anonymkode: b3ecb...197
Ulla Ullsokk Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 Jeg kuttet ut en venninne som hetset meg fordi jeg IKKE vaksinerte meg, og jeg hadde kuttet ut hun der hvis jeg var i dine sko. Folk uten respekt for andres valg er ikke verdt tiden. 9
MyMichelle Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 Min erfaring er at det ikke er noe man kan gjøre med slike folk. Jeg holder kjeft når hun jeg kjenner durer i vei med sånt. Du kan selvsagt be henne å slutte å oppføre seg slik, men jeg tror ikke det vil hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 Jeg er uvaksinert, men hestser ikke de som har tatt vaksinen for dèt. Jeg har heller ikke opplevd at noen har hetset meg for å være uvaksinert. Anonymkode: 41e6a...c56 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #11 Skrevet 7. juli 2022 Logikk fungerer ikke her. Er du nødt til å forholde deg til henne i hverdagen? Jeg ville blokkert på internett, og ignorert i den virkelige verden. Møtes dere tilfeldig, så får du si noe skikkelig jævlig frekt tilbake. Anonymkode: a30fe...a1b 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #12 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor mener hun vi skal dø som har tatt vaksinen? Anonymkode: b3ecb...197 Fordi hun er fast bestemt på at vaksinen er dødelig. Men jeg tror ikke på det da. Anonymkode: a6ffd...5bf
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #13 Skrevet 8. juli 2022 Alle har noen raringer i familien 🤷♀️ Anonymkode: 3a9fb...f76
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #14 Skrevet 8. juli 2022 Svar henne: du tar ditt valg og jeg tar mitt valg! respekter mitt valg så respekterer jeg ditt valg. Ferdig snakka Anonymkode: 94542...aa0 1
mingus Skrevet 8. juli 2022 #15 Skrevet 8. juli 2022 Si hun skal dø hun og, før eller senere. Så det er kanskje hyggeligere for henne å bruke tiden hun har igjen her på annet enn det jævla maset sitt 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #16 Skrevet 8. juli 2022 Hadde bedt henne om å holde kjeft og sagt at om hun ikke gir seg så ville jeg anmeldt henne for trakassering (selv om det er litt voldsomt) Og så hadde jeg bare kuttet henne ut helt stille og rolig Anonymkode: dcffd...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #18 Skrevet 8. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er uvaksinert, men hestser ikke de som har tatt vaksinen for dèt. Jeg har heller ikke opplevd at noen har hetset meg for å være uvaksinert. Anonymkode: 41e6a...c56 Samme her. Kunne ikke ramle meg inn å hetse noen som er vaksinert. På lik linje som ingen hetser meg fordi jeg er uvaksinert. Dette er den enkeltes helsevalg som ingen andre har noe med. Anonymkode: c14da...008 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #19 Skrevet 8. juli 2022 Hun høres helt fjern ut, nesten så jeg ikke klarer å tro på det helt. Jeg fikk endel pes for og ikke ta vaksinen, men har aldri hetset verken familie, venner eller kollegaer for å ta den. Jeg tenker vi får respektere hverandres valg og ta konsekvensene av det. For å svare deg på spørsmålet; jeg tror jeg hadde faset ut denne personen fra mitt liv. Dere har allerede prøvd å si fra uten at det virker. Da hadde jeg blokkert/ignorert vedkommende. Anonymkode: 0dbe8...ac2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2022 #20 Skrevet 8. juli 2022 Lite å gjøre i ferien, ts? Anonymkode: b95b6...dc1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå