Gå til innhold

Hvilken dag pleier du å shoppe på kjøpesenter? (ikke mat)

Hvilke/n dag  

10 stemmer

1. 1. Hvilke/n dag

• Mandag
      2
    • Tirsdag
      3
    • Onsdag
      3
    • Torsdag
      3
    • Fredag
      1
    • Lørdag
      5

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 73a21...222

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen spesiell dag. 

Anonymkode: e658b...aec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg føler for det

Anonymkode: 1b4c8...534

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleier sjelden å dra på noe kjøpesenter. Hvis jeg gjør det, er det helt tilfeldig hvilken dag det blir, det blir når jeg har BEHOV for å dra dit og har noen konkrete ærend.

I morgen skal jeg f.eks. på det lokale kjøpesenteret og hente en pakke på supermarkedet der, post-i-butikk. Samtidig skal jeg kjøpe noe mat for sønnen min som han ville ha, og en håndkrem han ba om fra en butikk der, og en vare fra apoteket. 

Når dette er handlet inn drar jeg hjem. Jeg går ikke rundt og glaner i andre butikker enn de jeg har ærend i, fordi jeg ønsker ikke å bruke penger på innfallsmetoden. Det gjør det bare dyrt å gå dit.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Anonymkode: 73a21...222

Du mangler alternativet: "Aldri"

Anonymkode: 98c4e...78c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg shopper svært sjelden på kjøpesenter selv om jeg er innom ofte.

Anonymkode: 70147...329

AnonymBruker
Skrevet

Unngår lørdager iaff, for mye folk 😜 

Anonymkode: 63c0b...33a

Skrevet

Liker best  å shoppe hjemmefra jeg. :)  Før så var det litt hipp som happ når vi gikk og har aldri hatt en spesiell dag men unngår alltid ettermiddag og helg, mer folk da. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber deltid akkurat nå, går litt skole på kvelden. Jeg går på dagtid på onsdager dersom jeg skal på senteret. Lite folk og da jeg har tid.

Anonymkode: e3134...f8d

AnonymBruker
Skrevet

Lørdag er en fin dag på senteret

Anonymkode: f7639...72d

AnonymBruker
Skrevet

Øh. Ingen dag, hvor kan jeg velge null dager i uka? Hvem shoppet på shoppingsentre liksom. En fast dag i uka? Blakke folk antar jeg.

Drar i riktig butikk og handler det som trengs når vi trenger noe. Hvilket er et par ganger i året muligens, ved sesongsskifte.

Anonymkode: 1be09...8d6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mangler «ingen dag» eller «varierer» i svarene. De færreste har vel en fast shoppedag på et senter. 

Anonymkode: 65a9e...566

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helst i uka, gjerne veldig tidlig eller sent. Prøver å unngå lørdager og typisk "rushtid".

Anonymkode: 88bd4...05d

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Har ingen fast dag.

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg prøver å unngå lørdager og angrer alltid som en idiot om jeg drar allikevel. "Neida, det er sikkert ikke SÅ mye folk". Jo, det er det. Alltid.

Jeg foretrekker egentlig å dra på formiddagen eller tidlig på ettermiddagen på en hverdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...