Gå til innhold

Er det ikke på tide med et fakkeltog på Karl Johan for alle som har fått fly kansellert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser hver dag med tårer i øynene om familier som har sittet flere timer i telefonkø for å booke om fly. Hvorfor er det ingen som arrangerer solidaritetstog med fakler for disse fortvilte menneskene? Er det ingen måte vi kan hjelpe til på? Vi kan ikke sitte stille å se på dette, selv om vi ikke selv er direkte rammet.

Anonymkode: cb540...a7f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er for lite fakkeltog i norge generelt! Jeg synes vel ikke at dette er noe jeg ville gått i tog over, men strømprisene! Helt klart.

Anonymkode: a3624...515

Skrevet

Beklager menneh C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif

AnonymBruker
Skrevet

Du kan da bare arrangere det, TS. Selv bryr det meg ingenting om det er flystreik.

Anonymkode: 0297c...642

Skrevet

Jeg er ikke overrasket over at folk er fortvilte over at ferien er ødelagt, når reising har vært redusert i to år pga pandemien. 

Spesielt de med barn, der barna har gledet seg til nye opplevelser i det store utland. 

Ofte synes jeg folk er teite som blir så hysteriske over alt mulig (smørkrise?), men akkurat det her er forståelig.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker heller det er på tide å stille seg utenfor kontorene til SAS med fakler og høygafler og forlange en løsning. For alle reisendes skyld. folk fortjener bedre enn dette etter to år med pandemi. 

Anonymkode: 87949...4b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...