AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Leser hver dag med tårer i øynene om familier som har sittet flere timer i telefonkø for å booke om fly. Hvorfor er det ingen som arrangerer solidaritetstog med fakler for disse fortvilte menneskene? Er det ingen måte vi kan hjelpe til på? Vi kan ikke sitte stille å se på dette, selv om vi ikke selv er direkte rammet. Anonymkode: cb540...a7f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Det er for lite fakkeltog i norge generelt! Jeg synes vel ikke at dette er noe jeg ville gått i tog over, men strømprisene! Helt klart. Anonymkode: a3624...515
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Du kan da bare arrangere det, TS. Selv bryr det meg ingenting om det er flystreik. Anonymkode: 0297c...642
Ost Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 Jeg er ikke overrasket over at folk er fortvilte over at ferien er ødelagt, når reising har vært redusert i to år pga pandemien. Spesielt de med barn, der barna har gledet seg til nye opplevelser i det store utland. Ofte synes jeg folk er teite som blir så hysteriske over alt mulig (smørkrise?), men akkurat det her er forståelig.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Tenker heller det er på tide å stille seg utenfor kontorene til SAS med fakler og høygafler og forlange en løsning. For alle reisendes skyld. folk fortjener bedre enn dette etter to år med pandemi. Anonymkode: 87949...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå