AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #1 Skrevet 7. juli 2022 Jeg har hatt blodig utflod i 2 uker og moderat smerte i magen. Lege har sjekket at HcG stiger, men blødning og smerter stopper ikke. Spurte derfor om å få tidlig ultralyd for å sjekke at der ikke er noe med livmor, men får bare tilbud om ny HCG prøve. Ville dere betalt privat og fått det sjekket? Er 6 uker på veg Anonymkode: 90c9f...3f8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #2 Skrevet 7. juli 2022 Ja det ville jeg 😊 Da får du slappet mer av om ikke annet. Men det er kanskje gynekolog jeg hadde gått til, de tar også ultralyd, kan også ta innvendig ultralyd. Anonymkode: fc26a...387 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #3 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det ville jeg 😊 Da får du slappet mer av om ikke annet. Men det er kanskje gynekolog jeg hadde gått til, de tar også ultralyd, kan også ta innvendig ultralyd. Anonymkode: fc26a...387 Takk, da skal jeg sjekke hos gynekolog ☺️ Vet du forresten hva blod kan komme av? Har fått beskjed om å leve som normalt, bærer tungt på jobb, trener tung styrke osv og er redd jeg gjør noe galt. Har heldigvis ferie straks Anonymkode: 90c9f...3f8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #4 Skrevet 7. juli 2022 Hørtes rart ut, hva med å utelukke exu? Hvor langt er du på vei? Anonymkode: b32c3...947
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #5 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har hatt blodig utflod i 2 uker og moderat smerte i magen. Lege har sjekket at HcG stiger, men blødning og smerter stopper ikke. Spurte derfor om å få tidlig ultralyd for å sjekke at der ikke er noe med livmor, men får bare tilbud om ny HCG prøve. Ville dere betalt privat og fått det sjekket? Er 6 uker på veg Anonymkode: 90c9f...3f8 Jeg ville tatt privat. Nettopp hatt en ultralyd i dag pga småblødninger og murringer, 8 uker på vei. Stod ikke til liv… Håper du får bedre nyheter🤞🏻 Anonymkode: b88b4...940 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #6 Skrevet 7. juli 2022 Sorry leste litt fort. 6uker på vei, jeg hadde blodig utflod nå å da fra uke 5 og mistet tilslutt i uke 6+5 ca.. men merket også at det skjedde noe i kroppen akkurat som om jeg bare visste at det ikke var mere «liv».. i mitt tilfelle så var det nok en MA. Så kom det ut etter en stund med spotting osv om jeg kan si d sånn.. hadde jeg vært deg ville jeg krevd en ul for å utelukke at graviditeten ikke sitter i eggstokken fks.. da kan man å ha blødning å ha hcg stigning.. men får du ikke det tar de ikke så mye for el innvendig Ul på dr.dropin💛 Anonymkode: b32c3...947
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #7 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk, da skal jeg sjekke hos gynekolog ☺️ Vet du forresten hva blod kan komme av? Har fått beskjed om å leve som normalt, bærer tungt på jobb, trener tung styrke osv og er redd jeg gjør noe galt. Har heldigvis ferie straks Anonymkode: 90c9f...3f8 Det veit jeg ikke 🙂 Mye skjer jo i kroppen din nå. Slapp av, bestill time og så kan det være at det ikke er noe skummelt i det heletatt! Anonymkode: fc26a...387
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #8 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har hatt blodig utflod i 2 uker og moderat smerte i magen. Lege har sjekket at HcG stiger, men blødning og smerter stopper ikke. Spurte derfor om å få tidlig ultralyd for å sjekke at der ikke er noe med livmor, men får bare tilbud om ny HCG prøve. Ville dere betalt privat og fått det sjekket? Er 6 uker på veg Anonymkode: 90c9f...3f8 Er nesten i samme situasjon: har blødd bittelitt de siste to dagene, gynekolog så ingenting til graviditeten på ultralyd i går(5+3), og tok blodprøve for å måle hcg, ny prøve neste uke. Men, han er på ferie neste uke og da får jeg ikke noen ny ultralyd. Vurderer å kontakte sykehuset, siden jeg vil være i uke 6 straks og be dem bekrefte eller avkrefte graviditet, og få abortpiller om det ikke er noe liv. Anonymkode: 0ae83...c04
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #9 Skrevet 7. juli 2022 Takk for svar til alle dere 🥰 men ville graviditet utenfor livmor bare gitt smerter på ene siden? Og ville HCG vært lav? Hadde mer enn dobbelt stigning fra onsdag til fredag, og smertene er som sterke menssmerter midt i magen nederst. Så trist å høre med dere som mistet, håper ikke det er det jeg får beskjed om. Anonymkode: 90c9f...3f8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2022 #10 Skrevet 7. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk for svar til alle dere 🥰 men ville graviditet utenfor livmor bare gitt smerter på ene siden? Og ville HCG vært lav? Hadde mer enn dobbelt stigning fra onsdag til fredag, og smertene er som sterke menssmerter midt i magen nederst. Så trist å høre med dere som mistet, håper ikke det er det jeg får beskjed om. Anonymkode: 90c9f...3f8 Smerter midt på tyder vel på at det ikke er graviditet utenfor livmor, men fint å få det sjekket for sikkerhets skyld. Jeg har bittelitt murring på sidene, og gynekolog nevnte mulig svangerskap utenfor livmor, så kjenner ekstra stress pga det. Håper alt går bra, og at du ikke mister. Anonymkode: 0ae83...c04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå