Gå til innhold

MSN emoticoner og animasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som vet hvordan jeg får med meg alle animasjonene og sånt når jeg skal få ny maskin? Noen av den vet jeg jo hvor er lagret. Men de som jeg bare har kopiert av andre finner jeg ikke.. :klø:

Endret av siebaeo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som vet eller har gjort det samme selv?! :sur:

Skrevet

Eg veit ikkje, og har ikkje gjort det sjølv, men alle slike emotikonar, winks og moods blir jo lagra på harddisken - hugsar diverre ikkje kvar.

Det du kan prøva, er å leita opp desse, og kopiere dei over til nye PC-en. Mulig det er nok å berre kopiere dei over til same stad, mulig du bør bruka eit program som MessengerContentBrowser.

Sistnemnde program kan du laste ned frå http://users.dionaea.com/filer/ (enn så lenge, i alle fall) i lag med massevis av winks og moods.

Skrevet

Takk skal du ha. Det skal jeg prøve :)

Skrevet

Finner dem ikke :sur: Virker som de ikke er lagret i maskinen. Går det an?

Skrevet

Nå har jeg funnet dem. de ligger som dat.-filer (?) men når jeg kopierer dem over så skjer det ingenting i MSN... Får ikke til å bruke dem.

Skrevet
Nå har jeg funnet dem. de ligger som dat.-filer (?) men når jeg kopierer dem over så skjer det ingenting i MSN... Får ikke til å bruke dem.

Det var meg over..

Skrevet

Har du prøvd å opne dei .dat-filene i MessengerContentBrowser? Går det? I så fall kan du innstallere dei den vegen.

Om det ikkje går, kanskje du greier å opna dei i eit grafikkprogram, t.d. IrfanView, og lagre dei som gif-filer som du så kan laga emotikoner av? For så vidt eg veit, så er det gif-filer med litt ekstra informasjon...

Skrevet (endret)

Fant det ut!! :hoppe:

Jeg kopierte inn ikonene på den nye maskinen. Så måtte jeg endre filtypen til bmp. Deretter kunne jeg opprette dem på nytt i MSN. De funker som bare det. :)

Litt kjedelig å opprette alle på nytt da.. Men nå fikk jeg dem jo iallefall.

Endret av siebaeo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...