siebaeo Skrevet 16. november 2005 #1 Skrevet 16. november 2005 (endret) Er det noen som vet hvordan jeg får med meg alle animasjonene og sånt når jeg skal få ny maskin? Noen av den vet jeg jo hvor er lagret. Men de som jeg bare har kopiert av andre finner jeg ikke.. :klø: Endret 16. november 2005 av siebaeo
siebaeo Skrevet 18. november 2005 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2005 Er det ingen som vet eller har gjort det samme selv?!
Crazee Skrevet 18. november 2005 #3 Skrevet 18. november 2005 Eg veit ikkje, og har ikkje gjort det sjølv, men alle slike emotikonar, winks og moods blir jo lagra på harddisken - hugsar diverre ikkje kvar. Det du kan prøva, er å leita opp desse, og kopiere dei over til nye PC-en. Mulig det er nok å berre kopiere dei over til same stad, mulig du bør bruka eit program som MessengerContentBrowser. Sistnemnde program kan du laste ned frå http://users.dionaea.com/filer/ (enn så lenge, i alle fall) i lag med massevis av winks og moods.
siebaeo Skrevet 20. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2005 Takk skal du ha. Det skal jeg prøve
siebaeo Skrevet 21. november 2005 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2005 Finner dem ikke Virker som de ikke er lagret i maskinen. Går det an?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #6 Skrevet 21. november 2005 Nå har jeg funnet dem. de ligger som dat.-filer (?) men når jeg kopierer dem over så skjer det ingenting i MSN... Får ikke til å bruke dem.
siebaeo Skrevet 21. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2005 Nå har jeg funnet dem. de ligger som dat.-filer (?) men når jeg kopierer dem over så skjer det ingenting i MSN... Får ikke til å bruke dem. ← Det var meg over..
Crazee Skrevet 22. november 2005 #8 Skrevet 22. november 2005 Har du prøvd å opne dei .dat-filene i MessengerContentBrowser? Går det? I så fall kan du innstallere dei den vegen. Om det ikkje går, kanskje du greier å opna dei i eit grafikkprogram, t.d. IrfanView, og lagre dei som gif-filer som du så kan laga emotikoner av? For så vidt eg veit, så er det gif-filer med litt ekstra informasjon...
siebaeo Skrevet 22. november 2005 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2005 (endret) Fant det ut!! Jeg kopierte inn ikonene på den nye maskinen. Så måtte jeg endre filtypen til bmp. Deretter kunne jeg opprette dem på nytt i MSN. De funker som bare det. Litt kjedelig å opprette alle på nytt da.. Men nå fikk jeg dem jo iallefall. Endret 22. november 2005 av siebaeo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå